luni, 3 februarie 2014

Recenzie Sweet Dreams (Colorado Mountain #2) de Kristen Ashley

Sweet Dreams este al doilea volum din seria Colorado Mountain de Kristen Ashley.

Lauren Grahame vrea sa se reinventeze. Dupa ce si-a parasit sotul care a inselat-o, Lauren se muta in Carnal, Colorado si se angajeaza ca chelnerita intr-un bar de bikeri numit Bubba's. Este o slujba de nimic, intr-un bar comun, pana cand Tatum Jackson intra pe usa. Lauren nu a mai vazut niciodata un barbat atat de atragator, dar dupa ce o insulta nu mai vrea sa aiba nimic de-a face cu el. Din pacate pentru Lauren el este si unul dintre proprietarii si barmanii barului.

Cand durul Tate o intalneste pe Lauren, crede ca aceasta nu se va acomoda la Bubba's. Dar aparentele inseala, iar curand Tate se trezeste ca o doreste pe Lauren. Nu trece mult pana cand pasiunea dintre ei va incinge aerul rece de munte. Dar cand o serie de crime lovesc orasul, Tate trebuie sa-i dezvaluiasca un secret intunecat lui Lauren, un secret care ar putea insemna sfarsitul viselor lor.

Daca v-a atras atentia acest volum si doriti sa-l cititi, il puteti achizitiona de pe site-ul librariei online Books Express. Pe site-ul librariei online Books Express puteti gasi carti din toate genurile literare, atat in limba engleza, cat si in limba romana.

Lauren si-a petrecut ultimele lui in masina, calatorind de-a lungul tarii in cautarea unui loc unde sa se stabileasca. Cu inima franta, dupa ce a fost inselata si parasita pentru cea mai buna prietena de catre sotul ei, Lauren si-a pierdut speranta ca ar mai putea fi fericita vreodata. Cand ajunge in micutul si pitorescul Carnal, Lauren se imprieteneste rapid cu locuitorii lui si se angajeaza la un bar de bikeri. Carnal pare locul perfect in care sa-si vindece inima si unde va avea viata linistita dupa care tanjeste.
Din pacate aparentele inseala, iar Lauren se trezeste in mijlocul unui oras care se confrunta cu o serie de crime si violuri infioratoare. De parca asta nu ar fi de ajuns coproprietarul barului unde lucreaza, Tate, isi exprima fatis parerea despre ea, insultand-o si sustinand ca nu-si doreste o chelnerita precum ea.

"Jesus, Krys, maybe you wanna talk to me before you hire some sorry-ass, old, fat, suburban bitch to drag around our goddamned bar?"

Tate, un fost politist ajuns vanator de recompense, nu se astepta sa fie pus la punct si sa i se spuna in fata ca este un ticalos, dupa ce Lauren il aude jignind-o. Din pacate pentru el, pe masura ce petrece mai mult timp in compania cesteia isi doreste tot mai mult sa se apropie de ea, dar Lauren il respinge si ii spune in mod clar ca nu-l va ierta niciodata.
Cand devine tot mai evident faptul ca periculosul criminal ucide femei apropiate de proprietarii si angajatii barului Bubba's, Lauren nu are de ales si trebuie sa accepte ajutorului lui Tate.
Lauren este una dintre eroinele mele preferate. O femeie matura, uneori nesigura, dar amuzanta, incapatanata, adorabila si incantatoare care ii cucereste pe toti cei din jurul ei cu blandetea si bunatatea ei. Mi-a placut relatia lui Lauren cu Jonas, fiul lui Tate si varianta miniaturala si amuzanta a acestuia, care se ataseaza de femeia care ii ofera dragostea ei neconditionata si un camin in care prajiturele de casa sunt intotdeauna din belsug. Relatiile de prietenie pe care Lauren le leaga sunt sincere, puternice si atat de apropiate incat toti devin o mare familie, unita de momentele de criza si cimentata de clipele frumoase.

Tate este tipicul mascul alpha, temperamental, impulsiv, posesiv si dominat, care iubeste cu pasiune si este capabil de orice sacrificiu pentru a-i proteja pe cei la care tine. Chiar daca la inceput m-a enervat si mi-am petrecut cateva capitole furioasa pe el (cred ca l-am iertat mult mai greu decat Lauren pentru atitudinea pe care a avut-o fata de ea) incetul cu incetul m-am atasat de el si a devenit unul dintre eroii mei preferati creati de Kristen Ashley.
Captivant, plin de actiune, drama si momente tensionate, Sweet Dreams te va tine cu sufletul la gura de la prima pana la ultima pagina, te va face sa te indragostesti de personajele minunate, de povestea de dragoste dintre Tate si Lauren care transforma acest volum intr-o lectura de neuitat, specifica lui Kristen AShley.