joi, 20 februarie 2014

Recenzie Atractia (Crossfire #1) de Sylvia Day

Dragostea dincolo de limite.

„Gideon Cross a intrat în viața mea ca un fulger în întunericul nopții, impresionant și strălucitor, fierbinte și neliniștitor. Am fost atrasă de el, așa cum nu mi s-a mai întâmplat vreodată în viață. Tânjeam după atingerea lui ca după un drog, chiar știind că mă secătuia de puteri. Eram un suflet chinuit, iar el a pătruns cu atâta ușurință în cele mai adânci ascunzișuri ale inimii mele.

Căci Gideon știa. Era bântuit de propriii demoni. Și fiecare a devenit pentru celălalt oglinda care îi reflecta cele mai profunde răni și dorințe. Legăturile cu care m-a cuprins dragostea lui m-au transformat cu totul, și m-am abandonat în întregime lui, dorindu-mi doar ca trecutul nostru întunecat să nu distrugă pentru totdeauna singura șansă la fericire pe care o găsisem în sfârșit.”

Multumesc editurii Litera pentru acest volum si pentru tot sprijinul acordat. Daca v-a atras atentia acest volum si doriti sa-l cititi, il puteti achizitiona de pe site-ul editurii Litera.

RECENZIE.
Atractia este povestea de dragoste intensa, pasionala si coplesitoare dintre doua suflete imperfecte, torturate si marcate de un trecut devastator, care lupta pentru a fi impreuna si pentru a-si invinge teama de a avea o relatie.
Eva Tramell tocmai s-a mutat la New York, impreuna cu cel mai bun prieten al ei, Cary, pentru lucra la o agentie de publicitate. Inteligenta, puternica, independenta si carismatica, dar bantuita de nesiguranta si amintiri tulburatoare, Eva incerca sa-si depaseasca temerile si sa aiba incredere in Gideon si sentimentele acestuia pentru ea.
Dominant, misterios, seducator, intunecat si posesiv, torturat de trecutul sau si macinat de singuratate, Gideon este un suflet chinuit si vulnerabil, care incearca din rasputeri sa-si invinga demonii interiori.
Pe masura ce Eva il cunoaste pe Gideon este fermecata de frumusetea, senzualitatea si tandretea acestuia, dar totodata inspaimantata ca relatia dintre ei nu va functiona, iar traumele din trecut vor fi piedici in calea iubirii lui si ii vor face sa se indeparteze unul de celalalt.
Relatia dintre personaje este exploziva si mistuitoare, iar intrigile, personajele periculoase si manipulatoare, familiile care fie ii sustin, fie urmaresc sa ii dezbine si secrete pe care cei doi protagonistii le ascund, fac din Atractia un volum captivant si imprevizibil, de care nu te poti desprinde pana la ultima pagina.
Mi-as fi dorit ca Eva sa nu se lase atat de usor dezarmata si sedusa de Gideon dupa fiecare cearta, sa nu cedeze atat de repede in fata insistentelor si dorintelor acestuia si sa-si demonstreze mai des taria de caracter. Am inteles nevoia ei de a fugi dupa fiecare conflict sau confruntare, fara indoiala determinata de nesiguranta si de dorinta de a i se comfirma ca Gideon va lupta alaturi de ea pentru ca relatia sa functioneze, chiar si atunci cand se vor confrunta cu obstacolele create de ei insisi.
M-a deranjat ca Gideon, desi era constient cat de nesigura si geloasa este Eva, nu facea nimic sa previna situatiile care pe aceasta ar putea sa o raneasca sau sa o faca sa se indoiasca de el, din contra le alimenta si prefera sa-si ceara, tardiv, scuze, avand, in acelasi timp, pretentii absurde de la Eva in situatii similare dar care il incomodau pe el.
Amandoi fac greseli, greseli de inteles in cazul unor persoane cu trecutul lor si inspaimantate de ceea ce simt, dar sinceritatea si modul deschis in care discuta despre temerile lor si-si abordeaza uneori poblemele, cimenteaza legatura profunda dintre ei.
Senzualitatea si erotismul definesc acest volum al dorintelor abisale si pasiunilor nemarginite.

13 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am seria de trei volume Atractia si ultimul volum m-a lasat intr-o ceataaaaaa:-) :-) :-) , si pe mine ma enerveaza ca Gideon ii alimenteaza suspiciunile si nu clarifica problemele, e mai rau decat Christian Grey daca ai citit trilogia. Nu iti spun decat atat, trebuie sa citesti urmatoarele doua volume si apoi sa astepti ca mine volumul 4cu nervii intinsi:-) :-) , fiindca lucrurile se complica, apare fostul iubit al Evei:D, o sarcina, o idee de nunta, un Cary indecis:D, si ma opresc aici.

Praf de stele spunea...

Am citit si eu volumul acesta si mi-a placut foarte mult!! Ador relatia celor doi, numai zic de Cary, care in unele momente, chiar imi venea sa-l bat rau de tot pentru ceea ce face!! Abia astept sa fac rost de celelalte si sa ma apuc de ele, dar mai am de asteptat..

Mirela spunea...

Eu am auzit multe lucruri frumoase despre cartea asta si din cate se pare chiar merita sa o citesc :)

Madalina spunea...

Catalina, am citit si Fifty Shades, dar, in ciuda faptului ca de multe ori Gideon m-a enervat la culme, m-a exasperat si m-a frustrat cu secretele, pretentiile lui absurde si faptul ca nu i-a spus niciodata Evei ce s-a intamplat in biroul lui cand fosta lui l-a vizitat, tot il prefer in locul lui Grey (probabil pentru ceea ce Gideon a facut pentru a o razbuna pe Eva). Grey mi s-a parut abuziv de mult prea multe ori.
Cine e insarcinata?

Jacqline spunea...

Crossfire este una din seriile pe care mi-am propus sa le citesc inca de cand a aparut, dar nu am avut ocazia inca.... Acum ca ti-am citit recenzia stiu sigur ca trebuie sa o citesc cat mai repede :D

Andd D. spunea...

Nu stiu ce sa spun, de cand ma stiu am cam "fugit" de seriile New Adult pentru ca pur si simplu in general nu sunt pentru mine, cel putin asa ma simt. Desi am citit multe recenzii la cartile NA, nu pot spune cam am ajuns pana la urma sa le citesc, de fapt cred ca am citti un numar foarte mic.
Crossfire este totusi genul pe care as vrea si n-as vrea sa o citesc. Ehh, este asa de complicat :)

Miruna spunea...

Gideon e un copil rasfatat, ca majoritatea barbatilor, e normal sa se comporte asa. Sylvia reuseste foarte bine sa surprinda comportamentul tipic masculin, dar si feminitatea noastra. :)

Madalina spunea...

Miruna, orice femeie isi doreste un barbat matur, nu un copil rasfatat. Daca Gideon ii pretinde anumite lucruri Evei, ar trebui sa aiba bunul simt si decenta sa aplice aceleasi standarde si in cazul lui :)
Tinand cont de varsta lui Gideon si de nivelul de educatie pe care il are, comportamentul lui nu e normal. Unui adolescent ii mai poti gasi scuze pentru acest gen de comportament, dar niciodata unui barbat matur.
Mie nu mi s-a parut nimic normal sau tipic masculin in atitudinea lui, in faptul ca prefera sa o faca pe femeia iubita sa se indoieasca de el, in faptul ca ii alimenta Evei lipsa de incredere in sine, dar si in el si m-a deranjat ca ii ascundea atat de mult lucruri, cerandu-i in acelasi timp (intr-un mod ipocrit) sa nu aiba secrete fata de el.

Anonim spunea...

Se va face filmul dupa carte?

Anonim spunea...

Am rezistat la primul volum, dar la al 2-lea m-am lăsat păgubașă. Sex la fiecare 2 pagini, Eva care nu se mai și satură de atâta...SEX si iarăși SEX!!! Luați o pauză, dragilor!! Iar Gideon ăla, după ce ca are un nume oribil, e cam infantil, in comparație cu Christian Grey! Si ce ma enervează la cărțile ăstea ca seamănă atât de mult intre ele!! Prefer 50 Shades, fără îndoială! Sylvia Day e prea obositoare cu scenele ei de SEX!! Mersi că îmi pot lăsa si eu părerea pe blogul tău!

Anonim spunea...

"Am rezistat la primul volum, dar la al 2-lea m-am lăsat păgubașă. Sex la fiecare 2 pagini, Eva care nu se mai și satură de atâta...SEX si iarăși SEX!!! Luați o pauză, dragilor!! Iar Gideon ăla, după ce ca are un nume oribil, e cam infantil, in comparație cu Christian Grey! Si ce ma enervează la cărțile ăstea ca seamănă atât de mult intre ele!! Prefer 50 Shades, fără îndoială! Sylvia Day e prea obositoare cu scenele ei de SEX!! Mersi că îmi pot lăsa si eu părerea pe blogul tău!"



CEL MAI BUN COMMENT EVER! o panarama de carte.n-am rezistat nici macar pana la sfarsitul primei carti.aia e o panarama obsedata de sex,iar el un psihopat scapat de la balamuc.gata,am zis-o!ca si cuplu si "desfasurare a actiunii" ma fac sa nu mai vreau sa aud de sex in viata vietilor mele!

Unknown spunea...

AM citit si eu primele doua volume din seria Crossfire si mi-au placut. Pe al treilea il am insa inca nu mi-am facut timp sa il citesc.

Didoosh spunea...

Eu vreau sa incep sa citesc colectia dar am o retinere pentru ca e comparata cu Fifty Shades of Grey. Sa fiu sincera, nu am citit nici prima carte de Fifty Shades of Grey dar am aruncat o privire si nu m-a prins nici firul povestii. De film nu mai zic nimic. As vrea sa stiu daca cele doua chiar se aseamana atat de mult.