sâmbătă, 8 februarie 2014

Concurs Leda

Incepand de astazi puteti participa la un nou concurs organizat cu sprijinul editurii Leda. Puteti castiga unul dintre urmatoarele volume:

Meredith Gentry: Sarutul din Umbra

Pentru a participa la concurs raspundeti la intrebarea de mai jos si mentionati volumul pe care va doriti sa-l castigati:

Care este personajul vostru preferat? Argumentati.

Concursul se desfasoara intre 8 si 28 februarie. Succes :) .
Multumesc editurii Leda pentru frumoasele carti oferite si pentru tot sprijinul acordat.

17 comentarii:

meduza spunea...

Cred că personajul meu preferat este Queenie din „Code name: Verity”. Am citit-o recent și m-a impresionat profund personajul spioanei; Queenie m-a învățat ce înseamnă prietenia adevărată, ce înseamnă libertatea și cum să îmi păstrez echilibrul minții. Queenie, în opinia mea este o eroină, o femeie puternică și o minte briliantă. O admir pentru curajul său de a-i înfrunta pe naziști, pentru dragostea nemărginită pe care a avut-o față de prietena sa, și pentru inteligența de care a dat dovadă, când a oferit informații false nemților, reușind însă să facă totul să pară credibil. O admir pentru că, în ciuda tăriei sale de caracter, își recunoaște slăbiciunile și teama, și mai ales, o admir pentru sinceritatea și cumpătul său. :)

Mulțumim pentru concurs! Aș dori să câștig Sărutul din umbră :)

Unknown spunea...

Particip pentru „Sarutul din umbră”
Personajul meu preferat este Tris(Beatrice Prior) din seria Divergent. Am ales-o pe ea, nu pentru că este perfctă, ci pentru că, este umană și mă regăsesc pe mine în comportamentul și atitudinea ei. Adrenalina îi curge prin vene, în loc de sânge, iar alturismul nu este punctul ei forte, la fel ca și mine. Iubesc acest personaj, deoarece am crescut parcă, odata cu el. Am văzut cum s-a maturizat, de la „fetița” slabă și inocentă la un om matur, în toată firea.
O poveste, pentru a fi credibilă, trebuie să semene cu realitatea. Asta înseamnă că și personajele trebuie să pară umane. Tris este o fată care greșește mai mereu, care nu ia în calcul toae variantele, acționează precum un adolescent rebel și intră în necazuri. Tocmai aceste greșeli și defecte i-au dat viață. Tocmai faptul că nu e perfectă a facut-o reală. Și pentru asta, o iubesc.

Darkflayer spunea...

Personajul meu preferat este Christian Grey din Fifty Shades Of Grey. Este un personaj complex .Nu este perfect,dar este un model pentru determinarea de care da dovada,replicile pline de umor dar si de sensibilitatea ascunsa.Pe langa latura sa perversa,cred ca descriere cel mai bine latura umana pe care fiecare o are .Descrie teama de a te lasa iubit de o alta persoana,grijile fata de persoana iubita care incep sa apara cat si nevoie nebuna de a o/il avea zi de zi alaturi.
Particip pentru Maximum ride :)
Multumesc.

Andd D. spunea...

Personajul meu preferat este Tris din trilogia Divergent. Normal, mai am si alte personaje preferate, insa pur si simplu ea a fost prima la care m-am gandit, probabil pentru ca pe parcursul a trei carti ea a dovedit ca o persoana se poate schimba, isi poate lasa amprenta asupra altor persoane, poate face greseli de care sa ii para rau, aproape mereu actionand datorita impulsurilor. Tris mi s-a parut un personaj realist, manat de sentimente contradictorii, care nu totdeauna a reusit ceea ce si-a propus. Si chiar si asa, tot a facut lucruri bune.
Particip pentru Sarutul din umbra.

Anonim spunea...

Personajul meu preferat face parte dintr-o serie de cărţi care au contituit la vremea apariţiei un fenomen internaţional, şi continuă şi în prezent să fie un fenomen pentru generaţiile noi. Seria la care fac referire este : ,,Harry Potter” , care îl are drept personaj principal pe cel enunţat în titlul omonim.
Nu cred că există copil, şi de ce nu, adult, care să nu fie fascinat de lumea magică descrisă în Harry Potter. Citind ,,Hary Potter”, am reuşit să intru într-o lume magică, o lume care pare atât de reală încât ridică semne de întrebarea cu privire la inexistenţa ei. Fiecare pagină din roman constituie o aventură alături de personajul principal Harry Potter, în care am empatizat, am râs şi am plâns alături de el şi am trăit la intensitate maximă întâmplările sale şi ale prietenilor săi. L-am invidiat pe Harry pentru că a avut ocazia să studieze la Şcoala de Magie şi Vrăjitorie ,,Hogwarts”, o şcoală minunată în care toţi ne-am dori să studiem, dar la care din păcate nu te poţi înscrie, ci mai degrabă eşti selctat şi anunţat prin intermediul unei bufniţe care trimite scrisori.

Acţiunea centrală a celor 7 volume urmăresc destinul lui Harry care inevitabil se intersectează cu cel al lui Voldemort care doreşte să se răzbune şi să-l ucidă. De-alungul celor 7 romane, asistăm la o transformare treptată a micuţului vrăjitor, care se maturizează devenind adolescent iar către final adult!

Romanul este presărat şi cu multe situaţii amuzante, în majoritatea fazelor comice apare Harry alături de Ron, Neville sau verişorul său Dudley şi unchiul şi mătuşa sa Vernon şi Petunia. Aceştia din urmă îl crescuseră după ce le fusese lăsat la uşă, după moartea părinţilor săi, de către Hagrid, cel care va deveni unul dintre cei mai buni profesori ai lui Harry, dar care este şi păstrătorul cheilor de la Hogwarts, Hagrid fiind un semi-uriaş pe care nu aveţi cum să nu-l îndrăgiţi. Deşi nu este iubit de această familie adoptivă în care este considerat un băiat ciudat, cu puteri supranaturale care îi pun viaţa în pericol ,,scumpului” Dudley, el reuşeşte să-şi creeze propria familie, înconjurându-se de prieteni precum : Hermonie, Ron Weasley şi familia sa, spiriduşul Dobby, bufniţa Hedwig, Remus Lupin, Nevile Poponeaţă, unchiul său Sirius Black, Hagrid şi mulţi alţi prieteni, dar nu în ultimul rând directorul Şcolii de magie, pofesorul Albus Dumbledore.
La Hogwarts viaţa nu este lipsită de griji şi probleme, personajele se confruntă cu probleme obişnuite de viaţă numai că ele se petrec într-o lume magică. Lumea lui Harry îi ajută pe adulţi să viseze cu ochii deschişi, ne determină pe toţi să ne dorim cu ardoare să putem stduia la Hogwarts şi să putem face parte într-o anumită ,,Casă” în funcţie de alegerea Jobenului Magic care realizează sortarea în primul an şcolar. Casa din care face parte Harry Potter este cea a Cercetaşilor, şi este condusă de doamna McGonagall.

Harry este un personaj celebru care va fascina generaţii la rând! Nimeni nu va mai putea vre-odată să dea naştere unui asemenea personaj şi unui asemenea univers în care fantasticul se îmbină perfect cu realul, fapt ce îi dă impresia cititorului că lumea magică există, numai că lui îi lipseşte capacitatea de a o vedea.
Particip pentru Viitorul nostru

Praf de stele spunea...

Personajul meu preferat este Rose Hathaway din "Academia Vampirilor". Datorita ei, m-am indragostit de aceasta serie. Iubesc atitudinea ei si faptul ca are niste replici de-a dreptul dementiale.
Imi place mult ca este o prietena adevarata si foarte devotata, care ar face orice ca sa le fie bine celor dragi. O asemenea relatie de prietenie, cum este a ei cu Lissa, se gaseste foarte rar in zilele noastre si pentru asta le respect foarte mult.
Imi place faptul ca Rose nu renunta niciodata, ca e in stare sa lupte pana la capat pentru ce isi doreste si pentru ca totul sa fie bine, indiferent de consecinte.
Faptul ca nu s-a lasat demoralizata, atunci cand ceilalti erau inainte cu antrenamentele si ca a reusit sa-i ajunga din urma, chiar sa-i depaseasca este ceva de admirat.
Consider ca Rose se claseaza printre personajele, care ne-ar fi un adevarat model, deoarece ne invata doar prin cateva cuvinte simple, dar pline de adevar ce inseamna cu adevarat sa-ti traiesti viata.

Particip pentru "Sarutul din umbra". Multumim pentru concurs! :D

Anonim spunea...

Observ ca facusei o greseala si intridusesei si titlul Viitorul nostru, ei bine, in lipsa acestuia particip pentru Sarutul din umbra care pare foarte interesant

Teodosiu Cezar spunea...

Aleksei (Alioşa) Karamazov din cartea Fratii Karamazov de Dostoievski, deoarece e un simbol al trăirii spirituale şi al apropierii de Dumnezeu.

Teodosiu Cezar spunea...

Si particip pentru "Sarutul din umbra".

Alexandru spunea...

Particip pentru Sarutul din umbra.
Personajul meu preferat este Scarlet O'Hara deoarece mi-a placut povestea ei de dragoste.

Sofia Raluca Ene spunea...

Particip pentru "Sarutul din umbra".
Personajul literar preferat este Melania Lupu din romanele politiste scrise de Rodica Ojog Brasoveanu. Imi place de Melania pentru ca este unica, este o batranica aparent inocenta care incalca repetat legea insa o face cu atata candoare si cu inteligenta incat pe mine m-a cucerit. Dialogurile cu motanul ei Mirciulica sunt de un amuzament incredibil. Daca Melania Lupu ar fi fost o persoana reala, tare mult mi-ar fi placut sa o cunosc si sa iau parte la una din aventurile in care se regaseste adesea.

cassady spunea...

Perticip pentru Maximum Ride
Personajul meu preferat este Hercule Poirot al celebtri Agatha Christie pentru ca el a fost cel care m-a facut sa iubesc cartile politiste.

Jacqline spunea...

Personajul meu preferat este Juliette din seria Atingerea lui Juliette de Tahereh Mahi.
Imi place acest personaj deoarece este unul puternic, in ciuda varstei fragede.
Acest personaj detine o multime de calitati, pe care autoarea ne lasa sa le descoperim, incetul cu incetul, pe parcursul cartii.

Particip pentru Maximum Ride: Salvarea lumii si alte sporturi extreme

Mirela spunea...

Particip pentru „Sarutul din umbră”
personajul preferat este Juliette(Spulbera-ma), o fata diferta de ceilalti cu un blestem talent aparte din cauza caruia a fost inschisa intr-un ospiciu 264 de zile. Unde temnicerii ii aduc un nou coleg de camera care, se pare ca este spionul Initiativei.
Desi totul se schimba, ea incearca sa isi pastreze umanitatea si demnitatea care o are, desi ii este frica de Inițiativa, nu va accepta sa fie folosita ca un instrument de tortura.Ea pretuieste viata mult mai mult decat o fac alții, sinceritatea si inocenta ei este debordanta, inca se încrede in oameni deși a fost de atâtea ori ranita, maltratata.

Unknown spunea...

Personajul meu preferat este Liesel Meminger din romanul lui Markus Zusak intitulat Hotul de carti. Aceasta carte m-a ajutat sa inteleg, impreuna si in acelasi timp cu Liesel, importanta cuvintelor si a cartilor in viata mea.Eu unul nu m-am putut opri din citit si recunosc ca am stat la unele paragrafe foarte mult si le-am recitit de mai multe ori, pentru ca imi place cum e scrisa. Ma cucerit inca de la inceput puritatea, inocenta si taria de care da dovada Liesel. Pacat ca in zilele noastre foarte putine persoane ar lupta atat de mult pentru a pune mana pe o carte.

Particip pentru Maximum Ride.
Multumim pentru concurs! :)

Damian spunea...

Dacă spun Alexandre Dumas mă gândesc imediat la D’Artagnan, dacă spun Mark Twain mă gândesc la Huckleberry Finn şi aşa mai departe. Sherlock Holmes, Jean Valjean, Robinson Crusoe, Ana Karenina, Hamlet — iată numai câteva nume sonore care îmi vin în minte din cărţile foarte cunoscute.

Înainte să ajung la liceu, personajul meu preferat era D’Artagnan, care era pentru mine un fel de Chuck Norris al secolului 17. Mi-a plăcut teribil cum a venit el la Paris pe calul lui portocaliu şi s-a băgat în toate încurcăturile posibile din cauza temperamentului său, ca ulterior să ajungă căpitanul muşchetarilor şi cel mai bun spadasin. Apoi personajele preferate s-au schimbat, şi îmi amintesc că într-o vreme eram fascinat de căpitanul Nemo. Capitanul Nemo in NautilusJules Verne îi dă opersonalitate foarte interesantă, a unui om enigmatic şi dur, dar în esenţă nobil şi pasional. Căpitanul Nemo pare un negativ, dar are acea figură de mentor pe care negativii autentici nu o au. Nemo (nimeni în latină) este omul care a întors spatele civilizaţiei pentru a se dedica unei lumi mai frumoase şi interesante decât pământurile oamenilor, şi anume oceanul. Oceanul este lumea lui Nemo, iar Nautilus este submarinul închisoare în care el însuşi s-a autoexilat. Nemo este un vizionar neînţeles, un savant sihastru cu a cărui imaginaţie a creat Nautilus, suma a tot ce avea omenirea mai bun de oferit. Nemo nu poate exista fără Nautilus şi pe mine m-a fascinat omul-maşină pe care l-a descris Jules Verne, tocmai pentru că avea slăbiciunile în care ne regăsim cu toţii — compasiune, regrete, furie, deznădejde. Nemo a intrat definitiv în topul meu în Insula Misterioasă, când reapare, bătrân şi slăbit, în ipostaza misteriosului salvator din umbră.

Huck si Jim mergand catre epava.Tot atunci, printre personajele mele favorite era Huckleberry Finn, un fel de portret stilizat al lui Mark Twain, băiatul problemă care fuge de acasă cu un sclav negru. Personalitatea lui Huck am înţeles-o în timp, odată cu trecerea anilor. Mi-a plăcut povestea lui pentru că Mark Twain a fost senzaţional prin modul său de a reda povestirea la persoana I, prin vocea lui Huck, ce vorbea natural în dialect. Huckleberry fuge de un mod de viaţă cu care nu se poate identifica, de canoanele pe care i le impune societatea habotnică şi sclavagistă din America secolului 19, în căutarea unei noi identităţi, a unor noi sensuri şi a libertăţii pe care deşi o avea, nu conţinea valorile la care ţinea. Huck nu are cultură şi nici experienţă de viaţă, şi totuşi, pus în nişte situaţii de viaţă şi de moarte sau în care trebuie să aleagă între două rele, reuşeşte mereu să facă alegerea morală pentru a-şi ajuta prietenul “interzis”, sclavul Jim. El analizează mereu situaţiile în care intră şi adesea evidenţiază fără să vrea discrepanţele morale ale epocii şi defectele dar şi calităţile oamenilor.

Ioana spunea...

Personajul meu preferat este Charlotte din romanul: ,,Dragoste si abandon" scris de Christina Dodd.
Ea era o guvernanta, care trebuia sa se duca sa invete doi copii cum sa se comporte in societatea britanica. M-a impresionat cartea, deoarece la inceputul ei, Charlotte era rigida, isi urma mereu regulile, dar pe parcurs a inceput sa se indragosteasca de Wynter(tatal celor doi copii). Si astfel a inceput povestea de dragoste dintre cei doi.
Particip pentu "Sarutul din umbra"