marți, 11 februarie 2014

Ramai vesnic Vrajitoare (Cand esti Vrajitoare #2) de Carolyn MacCullough

„Aveam în faţa mea o alegere… O alegere la care se fac aluzii vagi în cartea familiei. O alegere care va împlini profeţia făcută de bunica acum mulţi ani. Sau care îmi va distruge familia pentru totdeauna.”

Profeţia bunicii sale a bântuit-o pe Tamsin toată viaţa. Profeţia care spunea că va fi cea mai puternică vrăjitoare pe care a cunoscut-o vreodată familia Greene, un adevărat far călăuzitor pentru toţi ceilalţi.

O a doua profeţie avea s-o avertizeze că va trebui să ia, la un moment dat, o hotărâre de o importanţă crucială, una care i-ar putea distruge pe toţi pe vecie.

Iar când descoperă că vechiul ei duşman, Alistair Knight, s-a întors în timp, în New Yorkul epocii victoriene, pentru a-i nimici familia, Tamsin e silită să îl urmeze în trecut. În curând, se trezeşte angajată ca fată în casă în sinistrul palat al familiei Knight, unde va descoperi un adevăr infernal: vrăjitorii acestei familii sacrifică fecioare şi copilaşi nevinovaţi cărora le beau sângele pentru a-şi spori, astfel, Talentele.

Tamsin va trebui să lupte din răsputeri nu doar pentru a rămâne în viaţă, ci şi pentru a se asigura că familia ei nu va fi spulberată de pe faţa pământului o dată pentru totdeauna.

„Dialogurile inteligente şi răsturnările neaşteptate de situaţie îl vor face pe cititor să dea paginile cu nerăbdare. Iar Călătoria în timp a eroinei e un prilej pentru o fascinantă lecţie de istorie despre New Yorkul epocii victoriene.”  Julia Beiker, Children’s Literature

10 comentarii:

meduza spunea...

Chiar mi-a placut primul volum. Sper ca partea a doua sa fie cel putin la fel de buna <3

Jacqline spunea...

Cand esti vrajitoare este una din seriile pe care mi-am propus sa le citesc.
Mi-a placut descrierea primei parti, insa cea a volumul 2 ma intriga, mai ales ca este vorba de o calatorie in timpul epocii victoriene, in care putem descoperii New Yorkul din trecut.

Sandy spunea...

Mi-a placut mult primul volum si abia asteptam sa apara si volumul doi. :D Abia astept sa citesc continuarea!

Mirela spunea...

Trebuie sa fac rost de primul volum, e absolut geniala seria.

Praf de stele spunea...

Aceasta serie este pe lista mea, dar mai are de asteptat. Sunt altele care au prioritate inainte! :D

Anonim spunea...

wow! Am primul volum si l-am citit, si desi este o lectura usoara mi-a placut foarte mult, m-a destins, o recomand, a doua parte se pare ca este mai interesanta cu mai multa actiune, iar faptul ca Tasmin va lucra in palatul familiei Knight mi se pare super! vreau sa o citesc! iar in ceea ce priveste coperta este adorbaila! ador mov:D

YuLiAnDrEeA spunea...

Eu nu am citit inca primul volum dar descrierea celui de-al doilea ma face sa vreau sa pun neaparat mana pe ambele carti cat mai repede.

YuLiAnDrEeA spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

@YuLiAnDrEeA primul nu e foarte bun, tind sa cred ca acesta are ceva mai multa actiune si ceva mai mult suspans, tocmai de aceea am si pastrat primul volum fiindca ma asteptam la un al doilea volum mai bun. Dar daca vrei sa citesti seria trebuie neaparat sa-l citesti si pe primul fiindca nu sunt romane independente.

YuLiAnDrEeA spunea...

Multumesc de sfat,Catalina.Banuiam ca actiunea este foarte legata intre volume,oricum nu cred ca m-as fi apucat sa-l citesc pe al 2-lea fara sa-l fi citit pe primul :)