sâmbătă, 8 februarie 2014

Concurs

Incepand de astazi puteti participa la un nou concurs pentru cei mai fideli vizitatori ai blogului. Vizitatorii blogului care posteaza cele mai multe comentarii pana in data de 28 februarie pot castiga unul dintre urmatoarele volume:

Febra Neagra
Viitorul Nostru

Succes.
Participanti la concurs se pot inscrie lasand un comentariu la aceasta postare cu numele pe care-l folosesc cand posteaza comentarii si titlul volumului pe care si-l doresc.
Regulament:
Participantii la concurs pot posta maxim 5 comentarii/zi
Sunt luate in considerare doar comentariile la articolele postate incepand cu data de 1 ianuarie 2014.
Nu este permis mai mult de un comentariu/postare pentru fiecare participant, exceptand comentariile care raspund la intrebari puse de alti comentatori.

Concursul se desfasoare intre 8 si 28 februarie.

Multumesc editurii Leda pentru aceste carti minunate si pentru tot sprijinul acordat.

8 comentarii:

meduza spunea...

Cred că mă înscriu și eu :D Voi încerca să fiu activă pe blog, și voi lăsa comentarii cu numele furelise. Mi-aș dori să câștig Viitorul nostru, deoarece Febra neagră o am deja :D Mulțumim pentru concurs!

Andd D. spunea...

Ma inscriu si eu :) Particip pentru Febra neagra si voi comenta cu numele Andd D.

Sandy spunea...

Ma inscriu si eu! :D Voi comenta cu numele Sandy.
Particip pentru "Febra neagra".

Anonim spunea...

Ma inscriu si eu! particip pentru Febra neagra si comentez cu numele Paun Catalina Cezarina

Praf de stele spunea...

Ma inscriu si eu!! Multumim!! :D
Comentez cu Andreea Ilie.
Particip pentru "Viitorul nostru".

Jacqline spunea...

Ma inscriu la concurs si voi comenta cu numele de Jacqline
Particip pentru vol. Viitorul Nostru

Mirela spunea...

ma inscriu si eu :) particip pentru
Febra neagra

YuLiAnDrEeA spunea...

Ma inscriu si eu pentru Viitorul nostru :D