vineri, 16 mai 2014

Patima intunecata de Toni Anderson

În locuinţa sa izolată de pe coasta vestică a insulei Vancouver, pictorul Brent Carver nu primeşte prea mulţi oaspeţi. Iar fiica prietenului său este ultima persoană la care s-ar fi aşteptat vreodată să-i calce pragul.

Tânăra are însă necazuri şi el nu poate refuza s-o apere, tot aşa cum nu-şi poate stăpâni atracţia faţă de frumuseţea ei nesupusă. În vreme ce pasiunea dintre ei izbucneşte năvalnic, pe insulă îşi face apariţia un ucigaş neîndurător, care o vânează pe Anna şi secretele descoperite de ea.

„O poveste de iubire plină de suspans, captivantă şi emoţionantă.”  Fresh Fiction

„Ritmul acestei cărţi te ţine cu sufletul la gură. Tensiunea rămâne în permanenţă la cote maxime. Patimă întunecată ar fi putut fi o poveste de iubire dintre doi oameni cu sufletul distrus, cu un trecut comun. Ar fi putut fi şi un thriller alert. În schimb, este şi una, şi alta, ceea ce pune romanul lui Toni Anderson pe lista mea de cumpărături obligatorii.”  Smart Bitches, Trashy Books

8 comentarii:

Jacqline spunea...

Recunosc ca pana sa vad titlul in pregatire la ed. Leda nu auzisem de el, dar citind recenzia si parerile despre aceasta carte m-au facut sa vreau sa o citesc :D Sper sa fie pe masura asteptarilor.

Lupu Diana spunea...

Povestea mi se pare un pic cliseica, fata draguta care descopera un secret si este vanata, dar reuseste sa se ascunda, indragostindu-se de salvatorul sau....
Mi-e ciuda ca Leda nu scoate cartile pe care le astept de o vesnicie si scoate carti de care nu am auzit niciodata. Nu ma intelege gresit, vreau ca Leda sa scoata muulte carti, dar as vrea mai intai sa completeze seriile pe care le-a inceput :(

Praf de stele spunea...

Deci, imi place foarte mult cum suna descrierea si abia astept sa o am si eu!!
@Diana, n-avem ce le face!! Nici eu nu inteleg de ce nu continua seriile incepute si, ori incep altele, ori publica ceva de care n-am mai auzit pana acum..

Lupu Diana spunea...

@Andreea, din cauza faptului ca am inceputi serii care nu au mai fost traduse in continuare la noi am inceput sa citesc cartile in engleza, asa ca presupun ca exista si un lucru bun in acest lucru, dar nu toata lumea poate citi in engleza, plus ca imi place mai mult sa tin cartea in mana..

Unknown spunea...

Pare interesanta, cred ca o sa o iau. :D

Luly spunea...

Sunt de acrod cu Diana..urasc cand incep o serie de carti si nu pot s-o termin si astept o vesnicie sa apara continuarea..si nimic..nici mie nu-mi place sa citesc pe net..imi place sa tin cartea in mana, sa-i simt mirosul acela specific si sa ma pierd asa in lumea ei..:(

Mischie Ana-Maria spunea...

Am cumparat cartea aceasta ieri de la bookfest. De abia astept sa ma apuc de ea.

Unknown spunea...

Chestia aia cu 100% iubire mi se pare penibila . Cartea nu ma atrage in nici un fel si povestea mi se pare oarecum comuna