vineri, 18 ianuarie 2013

Aleasa (Cele Noua Vieti ale lui Chloe King #3) de Liz Braswell

Într-adevăr, poţi schimba lumea, mai ales atunci când te trezeşti că îţi cresc gheare, vezi perfect pe întuneric, devii tot mai agilă şi ai nouă vieţi.

Înţelegând tot mai bine ce i se întâmplă, Chloe King realizează că va trebui să renunţe la viaţa tihnită de până acum şi să-şi ia în serios rolul pe care i-l rezervă destinul.
Dacă la început poveştile despre rasa mitică din care face parte şi răzbunările sângeroase dintre poporul Mai şi Ordinul A Zecea Lamă nu o afectează, iată că vine clipa în care trebuie să-şi urmeze soarta.
Când îşi găseşte cel mai drag prieten zbătându-se între viaţă şi moarte pe o alee lăturalnică, Chloe îşi dă seama că perioada răzbunărilor şi a vărsării de sânge nu s-a terminat. Şi că, de fapt, nu se va termina niciodată. Între cele două tabere rivalitatea va fi veşnică. Dacă însă Chloe îşi va accepta destinul şi va prelua controlul, lucrurile se pot schimba radical.

„Chloe nu apare ca un super-erou fără cusur, ea este o adolescentă obişnuită, care se trezeşte deodată cu nişte puteri supranaturale şi cu povara moştenirii unei rase mitice. Dar este o persoană puternică, bună, care se mobilizează pentru a răspunde provocărilor vieţii. Pentru mine, Chloe este un simbol al libertăţii: libertatea de mişcare, de a merge oriunde doreşti.”   Liz Braswell

15 comentarii:

Anonim spunea...

abia astept sa pot cumparacartea asta, am asteptat-o atata timp;)) sie atat de draguta coperta

ioana alexandra spunea...

mie nu-mi place deloc coperta aleasa...

Cristina Criss spunea...

Am citit primul volum, insa mi s-a parut foarte slabut si am fost dezamagita. Ideea este una originala si foarte foarte buna, cred ca acest lucru m-a facut sa am asteptari mari de la ea inca de la inceput. Am urmarit si serialul si mi-a placut, pacat ca s-a anulat.

koko14 spunea...

Ma asteptat la ceva mai mult pentru coperta dar e draguta si asta :)Sper sa fie mai interesanta si cu ceva mai multa actiune decat prima!

Unknown spunea...

am vazut si eu cele 10 episoade din serial. mi s-a parut dragut si cu siguranta si cartile sunt faine.

deea s spunea...

am auzit atat de multe despre aceasta serie,insa eu nu o am.am vazut serialul(pana l-au anulat)si mi s-a parut ok...si cum cartile intotdeuna sunt mai ceva ca serialul cred ca am sa mi-o iau si eu cat de curand:)

Unknown spunea...

cartea in sine e frumoasa...pacat de coperta...mie una nu imi place

Unknown spunea...

Hmm, aceasta carte ne învață ca în ciuda tuturor defectelor suntem cine suntem și poveri neanunțate apar când te aștepți cel mai puțin, dar cu toate acestea trebuie sa ne împacăm cu ele și sa reușim sa răzbatem în viata.

Unknown spunea...

Eu le astept pe toae sa apara , imi place sa le iau la pachet :)) sa nu raman in suspans

Unknown spunea...

Eu le astept pe toae sa apara , imi place sa le iau la pachet :)) sa nu raman in suspans

Unknown spunea...

Îmi place :D Pare o serie foarte bună !

Andreea Ilie spunea...

nu am citit inca seria,dar abia astept s-o fac:)

Unknown spunea...

Am citit primele volume din serie si, recunosc, am fost putin dezamagita ca nu exista mai multa actiune, desi au exista si astfel de momente, dar asta nu inseamna ca am fost dezamagita complet de serie- ci doar ca au existat unele lipsuri dupa parerea mea :)
Ceea ce m-a atras la serie a fost faptul eroina noastra- Chloe- nu este doar o adolescenta normala, nu- ea face parte din rasa mitica numita Mai si trebuie sa lupte pentru a o salva de la distrugerea absoluta reprezenta de Ordinul a Zecea Lama. Daca mai adaugam si un triunghi amoros in aceasta ecuatie- obtii o poveste frumoasa :)

Unknown spunea...

Am citit primele doua carti si au fost SUPERBE. Lumea lui Chloe este magnifica si sunt foarte curios cum o sa decurga lucrurile de acum incolo. Am citit ca ar fi ultimul roman al seriei ceea ce ma cam intristeaza, dar orice are un sfarsit. Sper sa castig aceasta carte, mai ales datorita faptlui ca sper sa reuseasca sa creeze o lume mitica ce te absoarbe de la primele pagine precum primele 2 carti ale seriei.

Anonim spunea...

Hey there! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew
where I could find a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding one?
Thanks a lot!

Also visit my web-site; ways to lose weight fast