duminică, 20 ianuarie 2013

Castigatorii concursului de sarbatori

Multumesc editurii Leda pentru frumoasele carti oferite si pentru tot sprijinul acordat.

Castigatoarii concursului de sarbatori sunt:
Roxtao a castigat La Jumatatea Drumului spre Mormant
Cristina Criss a castigat Nopti de Patima
Horade a castigat Gelozie
Krisszu95shinny a castigat Supranatural
Denisa Oprea a castigat Trezita in Zori de Zi
Alecsa All a castigat Insurgent
Nia Zyx a castigat Scoala s-a terminat pe veci
yukiblack a castigat Darul
Anto Ruiu a castigat Visatoarea

Setul Micutele Mincinoase a fost castigat de dreambookslovers
Setul Cantecele Serafimului a fost castigat de ioana alexandra
Setul Chloe King a fost castigat de Katherine

Felicitari :) .
Castigatorii sunt rugati sa trimita un mail la madalinacionca@yahoo.com cu datele personale (nume, prenume, numarul de telefon la care puteti fi contactati si adresa la care pot expedia coletul). Dupa primirea coletului postati un comentariu de confirmare a primirii la aceasta postare.
Daca in termen de o saptamana castigatorii nu-si  revendica premiul, vor fi alesi noi castigatori.
In curand un nou concurs la care puteti castiga o multime de carti minunate.

22 de comentarii:

Ralu spunea...

Felicitări tuturor și lectură plăcută! :*

Anonim spunea...

deci nu imi vine sa cred:)) multumesc foarte mult si felicitari si celorlalti castigatori;) sa va bucurati de premii

Malina Rosca spunea...

Felicitari tuturor !!! :D

Diana spunea...

Multumesc mult, trimit imediat adresa.

ioana alexandra spunea...

am trimis mail
multumesc mult!:*
felicitari si celorlalti castigatori si lectra placuta

Cristina Criss spunea...

Iti multumesc foarte mult, chiar nu-mi vine sa cred!!
Felicitari si celorlalti castigatori.
Acum iti trimit datele.

Unknown spunea...

Multumesc mult ai primit mailul meu?(oprea denisa)

Anonim spunea...

Multumeeeesc! :D Abia astept sa o citesc ^_^
Iti trimit mail imediat!

Madalina spunea...

Am primit opt mail-uri :). Mai astept mail-urile castigatorilor volumelor Gelozie, Scoala s-a terminat pe veci, Darul si Visatoarea.
Felicitari tuturor castigatorilor si lectura placuta :).
Maine am sa expediez coletele celor care mi-au trimis datele lor.

Nia_Zix spunea...

;)))))))))))))))))))))))))))))))))). Cred k asta spune tot!! Felicitari tuturor si lectura placuta!

giddusadik spunea...

Felcitari! Spor la citit!

Madalina, acum am observat ca ai revenit la aspectul vechi al blogului. E mai frumos asta, imi place mai mult :)

P.S. Sper ca nu te superi daca las un link catre concursul meu aici :)

http://inabookshelf.wordpress.com/2013/01/23/concurs-2/

Sper sa participi si tu :D

Raluca spunea...

Ce de premii!... si ce rau imi pare ca nu am intrat pe blogul tau inainte, poate aveam si eu o sansa... :(

Dar sper totusi ca vor mai fi concursuri.

Madalina spunea...

Multumesc, giddusadik :). Layout-ul acesta e preferatul meu, probabil din acest motiv nu pot renunta la el.

Raluca, in curand urmeaza un nou concurs cu o multime de volume incantatoare :). Sper sa participi si mult succes.

Anonim spunea...

mada tocmai am ridicat coletul multumesc disuflet...

Diana spunea...

Am primit cartile. Multumesc!

Madalina spunea...

Cu multa placere :). Ma bucur ca au ajuns deja la voi. Lectura placuta :).

ioana alexandra spunea...

si la mine au ajuns cartile:x
thx a lot:*

Unknown spunea...

la mine inca nu a ajuns
sper sa vina saptamana viitoare

Cristina Criss spunea...

Astazi am ridicat cartea de la posta. Multumesc! :)

Anonim spunea...

a ajuns si la mine pachetul cu Micutele mincinoase.Arata atat de adorabil!Multumesc din nou!

Unknown spunea...

felcitari tuturor!

Unknown spunea...

Felicitari tuturor si lectura placuta :)