joi, 1 noiembrie 2012

Concurs Leda


Incepand de astazi puteti participa la un nou concurs organizat impreuna cu editurile LedaCorinTeens si Corint Junior. Puteti castiga unul dintre urmatoarele volume:
Magie de doi bani
Frumosii
Hex sau puterea farmecelor
Legile atractiei
Omul de smoala sau hotul timpului
Potirul de sub stanca

Pentru a participa la concurs raspundeti la intrebarea de mai jos si mentionati volumul pe care va doriti sa-l castigati:

Care este volumul vostru preferat publicat de editura Leda sau CorinTeens? Argumentati.

Concursul se desfasoara intre 1 si 25 noiembrie. Succes.
Multumesc editurilor Leda, CorinTeens si Corint Junior pentru frumoasele carti oferite si pentru tot sprijinul acordat.

38 de comentarii:

Ale Criss spunea...

Seria mea preferata de la Leda este cu siguranta "Instrumente Mortale" de Cassandra Clare, deoarece m-a tinut in suspans si am trait la maxim aventurile nefilimilor.

Cartea pe care as vrea sa o castig este "Omul de Smoala sau hotul de timp"

alexandra spunea...

Seria mea preferata de la CorinTeens este Cercul secret de L J Smith,deoarece m-a tinut cu sufletul la gura.
Cartea pe care vreau sa o castig este Magie de doi bani.

Unknown spunea...

Cel mai mult de la Leda mi-a placut "Nascuta la miezul noptii" de C.C.Hunter deoarece mi-a placut actiunea,povestea,personajele si mereu ma tinea cu sufletul la gura.

Cartea pe care as vrea sa o castig este "Hex sau Puterea Farmecelor".Am citit si primul volum si este o serie care chiar merita sa o citesti :)

Cristinna spunea...

Seria mea preferata ramane Fortele Raului Absolut. Mi-a placut cum a fost descrisa actiunea si personajele :]
Cartea pentru care partcip este: Frumosii.

Erin spunea...

Seria mea preferata de la Leda ar fi Divergent datorita modului de a scrie al autoarei si a actiunii dinamice.

~ Imi doresc Potirul de sub stanca.

Anonim spunea...

Seria mea favorita de la Leda a fost Fortele Raului Absolut.
A avut doza potrivita de supranatural pe care mi-am dorit-o , situatiile in care au fost puse personajele captivandu-ma total dar mi-a placut si faptul ca c-au pastrat si elementele vietii "normale" sau cel putin gandurile catre aceasta . Personajele au evoluat frumos pe parcursul celor doua carti si a ramas cu un impact placut asupra mea si mi-a intarit dragostea fata de literatura pentru tineri .
Cartea dorita este Hex sau Frumosii .
Multumim mult pentru concursul oferit . Succes tuturor.

dark_eyes spunea...

Cartea mea preferata de la editura Leda este "Orasul de sticla", volumul trei din seria "Instrumente mortale" de Cassandra Clare, deoarece are toate elementele unei carti bune: actiune foarte bine construita si din belsug, originalitate, personaje foarte bine creionate de care ajungi sa te atasezi foarte repede si stropul de romance specific cartilor YA.
Imi doresc sa citesc "Frumosii" pentru ca am citit primul volum si este una dintre distopiile mele favorite. Multumim pentru concurs si succes in continuare cu blogul!

Unknown spunea...

Particip pentru cartea Legile Atractiei.(Sau Magie de doi bani)


Eu nu pot sa aleg intre mai multe carti pentru ca fiecare, in parte, m-a femecat.
O sa incep cu Divergent, o distopiie extraordinara din care ne putem forma ca indivizi, zic eu. Are trasaturi psihologice, ea fiind o carre in care se pune accentul pe alegerile oamenilor, pe repercursiule acestor alegeri si pe responsabilitatea alegerii. Fiecare persoana decide pentru el si trebuie sa isi asume orice alegere, fie ea buna sau rea. Imi place mult Divergent mai ales ca, arata cu exactitate evolutia personajului principal Beatrice, care incepe sa isi creeze o noua identitate in momentul in care se autodenumeste Tris.
Bineinteles ca m-a fermecat si Four, instructorul dur in aparenta, dar tandru in interior. Acest personaj ne demonstreaza ca aparentele de multe ori sunt inselatoare si ca e necesar sa privim dincolo de ele.
Divergent nu iti permite sa lasi cartea din mana, cel putin asa a fost in cazul meu. Are o dinamica ciudat de atractiva.


Alte serii care m-au incantat sunt Academia Vampirilor si Georgina Kincaid de R. Mead; prospetimea personajelor, limbajul, taria de caracter, impulsivitatea si modul in care se complica situatiile sunt construite atata de bine incat am simtit ca sunt prezenta in poveste.

Alte carti sunt: Chimie Perfecta, Naluca si Naucul si multe, multe altele.

Alex Berindei spunea...

Mie mi-a plăcut foarte mult seria ”Forţele Răului Absolut”. Personajele, acţiunea, puterile personajelor - mai pe scurt totul. O autoarea foarte bună. Am cumpărat şi ”Lună plină” şi ”A doua lună plină” de Kelley Armstrong - acum le citesc - şi mi se par la fel de extraordinare şi de aceea vreau si cartea a 3-a, ”Magie de 2 bani”. După mine Leda este cea mai bună editură din Romania, rămâne la curent cu cărţile din afară şi nu durează mult pentru traducere şi alege cărţile cele mai frumoase, pe care toată lumea le doreşte. Sper să rămână aşa şi în continuare ! :)
Sper că s-a înţeles din comentariu că particip pentru ”Magie de 2 bani”.

Anonim spunea...

Clar ,cea mai tare serie publicata de Leda a fost, d.p.m.d.v., "Gallagher Girls" de Ally Carter, si volumul care mi-a placut cel mai mult a fost ,si este , "Doar cei buni spioneaza de tineri".De ce? Poate pentru ca , A.C. are un ceva special in povestile sale, amesteca umorul ,dragostea ,secretele ,intr-un mod placut si iti capteaza imediat atentia.Exact ca o vrajitoate puternica ;))
"Hex sau puterea farmecelor"

Corina Saftoiu spunea...

Seria mea preferata de la Leda este "Fortele raului absolut" datorita povestii originale si bine scrise, dar si datorita personajelor.

"Magie de doi bani"

meduza spunea...

Cartea mea preferata de la Corint Junior a fost Oracolul, de Catherine Fisher. Mi-a placut cartea deoarece are ceea ce ma pasioneaza pe mine, adica personaje dragute si nebune, Egipt, scorpioni, un scrib ambitios, o fata de 16 ani care uimeste prin atitudinea sa si evident, celelalte personaje, mai putin simpatice pe care iti vine sa le dai cu capul de pereti. In ceea ce priveste cartea in sine, pai oh.my.god. Cartea este extrem de frumos legata, ador coperta. Zau, o ador! Titlurile capitolelor sunt super misto prezentate, cu cate un scorpion deasupra. Deci serios, ca si aspect si poveste, nota 10!

meduza spunea...

Am uitat. Imi aleg volumul Magie de 2 bani :D

Lissa ღ spunea...

Pai am muulte carti preferate...de la editura Leda.. Prima este defapt o serie si anume Academia Vampirilor! Cu seria asta m-am indragostit de fantasy si sf, iar cartea preferata din serie a fost vol.3 "Atingerea umbrei" e cel mai interesant volum din toate..
Cartea a doua este Divergent de Veronica Roth.. Mi se pare ca prezinta lumea exaact asa cum e ea astazi, numai ca foloseste niste termeni mai "sf" :))
Seria a 3a este Chimie perfecta am citit deja si "Legile atractiei" , cartea e superbaa! Si are un final fantastic!
Si ultima serie preferata (imi pare rau ca sunt 4 in loc de 3, dar nu ma pot hotari) asa...revenim, este Eve! Cum putem sa uitam seria asta?!

Nu am vreo preferinta in ce carte as putea castiga dar totusi orice inafara de "Legile Atractiei" e deja in biblioteca mea! :)

Have a nice day!<#

Bivolaru George-Cristian spunea...

"Eve" este un roman care te face sa il citesti pe nerasuflate .

"Frumosii" cartea dorita.

Anonim spunea...

Cartea dorita: "Legile atractiei" sau "Magie de doi bani". :D

Nu ma pot rezuma la un singur titlu, deoarece Leda a publicat prea multe carti extraordinare ca sa-mi pot reduce atat de drastic preferintele. Asadar, preferatele mele sunt seriile Instrumente Mortale si Dispozitive Infernale, de Cassandra Clare, seria Fortele raului absolut, de Kelley Armstrong, volumul Chimie perfecta, de Simone Elkeles si seria Vampirii sudului, de Charlaine Harris, deoarece toate aceste carti au reusit sa ma faca, pe rand, sa ma bucur ca exist, sa ma minunez in fata unor actiuni si personaje, sa apreciez adevaratele valori umane si sa apreciez talentul scriitorilor amintiti mai sus.

Unknown spunea...

cartea preferata este Vrajitor si vrajitoare.imi doresc sa o citesc,imi place mult descrierea si ador coperta.E diferita de ce am eu in biblioteca pana acum.
vreau sa castig Omul de smoala.:D

giorgiana spunea...

Volumul meu preferat este Spulbera-ma...Mi-a placut mult Juliette,are o tare de caracter, o dorinta de supravietuire, vrea sa faca bine, desi toata lumea care o atinge poate muti, si de aceea este evitata si chinuita, intemnitata,abandonata in temnita pana la limita nebuniei, dar ea tot nu uraste oamenii, care-i faca atat rau...ma bucur ca ajunge sa fie iubita si sa iubeasca, si ca va fi simbolul renasterii lumii din cenusa, un simbol al independentei de sub titania lui Warner si a Restauratiei...si de-abia astept volumul doi...am adorat felul in care , prin cateva cuvimte, autoarea reuseste sa descrie peisaje si sentimente


Mi-as dori Legile atractiei, multumesc pt. sansa

Mirela spunea...

sincer mi-au placut multe serii, instrumente mortale,georgina kincaid..
imi doresc Legile atractie

Anonim spunea...

Ooo, doamne, cum sa ma pui sa aleg o singura carte/serie din atatea interesante? :)) Cred ca as alege totusi seria Vampirii Sudului, pentru ca povestea asta m-a introdus intr-o lume fantastica si realista in acelasi timp si a reusit sa ma faca sa traiesc alaturi de personaje la un nivel mai inalt decat alte carti. Iar daca trebuie neaparat neaparat sa spun care volum m-a impresionat mai mult, l-as alege pe cel cu numarul 4, Moarta pentru toti, pentru ca e imposibil sa ii rezisti unui Eric amnezic, dulce si ataaat de dragalas cum a fost in cartea aceasta!
Particip pentru Frumosii.

Unknown spunea...

Cartea mea preferata este cea publicata de editura Leda, "Nu plange sub clar de luna" de Heather Davis. As vrea "Portirul de sub stanca" de Susan Cooper.
Multulmesc pentru concurs si succes in continuare!

Larisa spunea...

Imi doresc Frumosii
Seria mea preferata publicata de Leda este Fortele Raului Absolut, mi-a placut stilul autoarei si personajele, precum si actiunea. De asemenea, am apreciat finalul fericit.

Alexandra Ioana spunea...

Cartea dorita Frumosii sau Hex sau Puterea farmecelor
Seria mea preferata de la editura Leda este:Georgina Kincaid de Richelle Mead,pentru ca reprezinta povestea unui sucub,adica un demon sexy care se hraneste cu energia oamenilor,in special a barbatilor,dar si cu directorului adjunct al unei librarii.Dupa,ce se petrec mai multe crime in oras,Georgina decide sa investigheze.Intre timp aceasta se indragosteste de un scriitor cunoscut care soseste in oras pentru a-si lansa noua carte,iar aceasta primeste sarcina de a-i arata orasul tanarului scriitor.Pe parcurs,Georgina se indragosteste de Seth,dar si de Roman,un necunoscut care o ajuta dandu-se drept partenerul ei.V-o recomand cu drag aceasta serie,pentru ca cu siguranta o veti indragi pe eroina noastra sexy Georgina.

dani spunea...

Cartea mea preferata de la editura Leda a fost "Nascuta la miezul noptii"....motivul pentru care am fost atras de ea initial a fost tema cartii adolescenti si fiinte supranaturale, dar citind pagina cu pagina asteptand sa vad cat mai repede ce se intampla, mi-am dat seama ca cea ce imi place la aceasta carte este povestea de iubire, imposibilitatea de alege si mai ales prieteniile care se leaga intre personajele cartii, care fac parte dintr-o total alta lume fiecare.Eu pot sa spun ca ma regasesc cate un pic in fiecare din personajele cartii, si de aceea o consider o poveste uimitoare ce te transpune intr-o lume de basm.
As dori cartea "Legile atractiei".

Unknown spunea...

Ei bine am doua volume care imi plac foarte mult si anume Ingerul mecanic si Printul mecanic din seria Dispozitive Infernale. Indragesc aceasta serie deoarece actiunea se petrece intr-o alta epoca, insa fie ca ar fi in zilele noastre,fie atunci monstri ar fi aceeasi. Autoarea, careia ii port mare stima (jos palaria), descrie actiunea intr-un mare stil evidentiind trasaturile personajelor si caracterul lor, luptele lor exterioare dar mai ales interioare fara sa plictiseasca cititorul. Inca odata jos palaria.

Mi-ar placea sa castig: Frumosii sau Hex sau puterea farmecelor

Unknown spunea...

Volumul meu preferat de la Leda este Evernight, deoarece autoarea stie cum sa tina cititorul in suspans, rastalmacind actiunea si datele pe care lectorul le cunostea dupa pofta inimi,ca in cazul in care protagonista ne parea a fi umana fugind de monstri si de fapt ea era "monstrul". Cu siguranta o iubesc :X

Volumul pentru care particip sunt: Omul de smoala sau Potirul de sub stanca.

AlleDawn spunea...

Cartea mea preferata de la Leda este Academia Vamipirilor, deoarece te tine in suspans si actiunea pur si simplu te prinde. Este o carte pe care nu o mai poti lasa jos din mana. O iubesc.

Particip pentru cartea ,,Hex sau puterea farmecelor".

irina spunea...

Seria preferata de la Leda este Imstrumente Mortae, am adorat copertile, mi le-am dorit mult, si le-am citit cu sufletul la gura

Darkflayer spunea...

seria mea preferata este Legile atractiei .Prima carte mi-a demonstrat ca pot citi o carte fara sa o mai pot lasa din mana si ca nu trebuie neaparat sa fie fantasy ca sa iti capteze atentia.Povestea de dragoste este incredibil de frumoasa si pe placul tuturor deoarece fiecare dintre noi se regaseste in a cartea.Replicile acide,glumele si intensitatea sentimentelor te determina sa crezi ca exista cu adevarat iubire si te fac sa nu renunti niciodata la ideea de a cauta iubirea si ca in aceasta lume exista o persoana menita tie.
Particip pentru Legile atractiei sau pentru Hex sau puterea farmecelor.

Ely spunea...

seria preferata Paranormal - Kiersten White
cartea dorita :Potirul de sub stanca

Stefan C. spunea...

Seria preferata este Academia Vampirilor, deoarece m-a fascinat foarte mult stilul scriitoarei si personajele, locurile, dar mai ales povestea lui Rose.
Particip pentru : Hex sau Puterea Farmecelor

Jacqline spunea...

Volumul meu preferat este Spulbera-ma de Tahereh Mafi pt ca stilul inediat al autoarei m-a facut sa iubesc fiecare "vers" scris in aceasta carte.
Astept cu nerabdare vol. doi :D
Particip pt Legile Atractiei

giorgiana spunea...

As dori sa-mi schimb optiunea, mi-ar placea sa castig Frumosii, multumesc

Unknown spunea...

volumul meu preferat este divergent deoarece chiar daca oficial nu m-am apucat de aceasta carte mereu simt nevoia sa mai citesc cate putin de ea si este prima carte care am citit- o de cum am primit-o multumim pentru concurs

Claudia spunea...


Volumul meu preferat de la editura Leda este Spulberă-mă" de Tahereh Mafi pentru că am atins această carte de parcă ar fi ultima pe care o voi mai simți vreodată pe suprafața palmelor mele.Am stat alături de Juliette și am alungat pasivitatea inimii ei înghețate, am simțit alături de ea intensitatea poveștii nerostite. Altfel, umanitatea ei se va spulbera în mii de picături de ploaie care se vor imprima în pământ invizibile, necunoscute de nimeni și nimic.
Felul de a scrie al autoarei m-a zdrucinat până în măduva oaselor, făcându-mă să simt totul cu o intensitate delicioasă.
Simțeam de parcă eram într-o sală de teatru, privind cum Juliette își joacă rolul personalității propri. Simșeam cum fiecare frază rostită, fiecare cuvânt, îmi reda un sentiment copleșitor ce creștea și crestea și creștea în mine, până ce ajungea la apogeul exploziei, fiind urmată de o concluzie atât de cruntă, pe atât de adevărată si devastatoare. Am simțit cum interiorul meu era interiorul ei, am simțit de parcă am ajuns să fiu posedată de povestea ei, lăsand-o să trăiască cu adevărat. Toate aceste sentimente, toate aceste lucruri fără noima pentru voi, dar atât de clare pentru mine, au fost redate doar prin felul minunat al autoarei de a scrie.
Imi doresc MAGIE DE DOI BANI.

Unknown spunea...

Este imposibil sa aleg o singura carte preferata pentru ca sunt superbe toate cartile aparute la aceasta editura. Dar daca ar fi sa aleg as alege "Printul mecanic"de Cassandra Clare. Este pur si simplu superba. Nu am mai putut-o lasa din mana pana nu am terminat-o. Imi place foarte mult felul in care scrie autoarea. As dori sa castig Magie de doi bani sau Legile atractiei

Crina|| booktwist_ spunea...

Volumul meu preferat este "Altfel de ingeri" , primul volum. Mi-a placut foarte mult si abia astept sa le citesc si pe urmatoarele mai ales ca Dru e o tipa deosebita si foarte diferita de alte fete din carti de genul.

Particip pentru "Magie de doi bani".

Unknown spunea...

Volumul meu preferat este "Vrajitor si vrajitoare" de James Patterson. Astept cu nerabdare volumul doi "Focul". Mi-as dori sa castig volumul "Potirul de sub stanca"