luni, 19 decembrie 2011

Incredibil (Micutele Mincinoase #4) de Sara Shepard

La şcoala Rosewood Day, nimic nu este ceea ce pare a fi.

Cinci prietene foarte bune îşi spuneau cândva totul,până şi cele mai importante şi întunecate secrete! Totul părea să fie un vis devenit realitate până când Alison, conducătoarea grupului, dispare subit.

Acum, o persoană misterioasă care semnează „A.” face ca vieţile lor minunate să se transforme într-un coşmar. Emily a fost trimisă în Iowa, să stea la unchiul şi mătuşa ei, nişte persoane extrem de conservatoare. Iubitul Ariei a ajuns după gratii din cauza ei. Spencer se teme să nu fie implicată în asasinarea lui Ali. Dar soarta Hannei e de departe cea mai rea: ajunsă la spital,din pricina faptului că ştia prea multe,se luptă să supravieţuiască.

Dacă cele patru fete nu încep să-mi dea ascultare, atunci Hanna o să pară cea mai norocoasă dintre ele.
Cum ameninţările lui A. devin tot mai periculoase, fetele trebuie să dezlege misterele din Rosewood. Dar va însemna acest lucru sfârşitul întâmplărilor îngrozitoare care se petrec aici sau va fi doar începutul?

6 comentarii:

giddusadik spunea...

Imi place coperta si decrierea!
Am si eu un concurs, poate te intereseaza: http://inabookshelf.wordpress.com/2011/12/21/primul-meu-concurs/

ioana alexandra spunea...

primele volume mi-au placut si probabl si acest volum e frumos:)

Oanaaa. spunea...

Dragut, am avut niste tentative sa imi iau seria dar au esuat

JustLaugh spunea...

am citit doar primele 2 carti mi-au placut:-?...si serialul:X..e superr!!:D

Ade spunea...

Vreau sa ma apuc sa citesc si eu seria

Unknown spunea...

Nu am citit seria, dar sper sa o fac curanda. Am vazut serialul si itnd sa cred ca seria e mult mai buna.