miercuri, 18 iulie 2018

Te voi iubi mereu (Beaumont #1) de Heidi McLaughlin


Nu credeam să ajung star rock. Îmi planificasem deja întreaga mea viață. Să joc fotbal în facultate. Apoi în National Football League. Să mă însor cu iubita mea din liceu și să trăim fericiți până la adânci bătrâneți.
Am frânt două inimi în ziua în care i-am spus că plec. Eram tânăr. Am luat decizia corectă pentru mine, dar greșită pentru noi.
M-am dedicat total muzicii, dar am uitat de ea, de parfumul ei, de zâmbetul ei.
Iar acum mă întorc.
După 10 ani.
Sper să îi pot explica totul după atâta timp.
Tot pe ea o voi iubi mereu!

„Un debut splendid. O poveste captivantă, care curge lin de la o pagină la alta. O carte pe care nu o poți lăsa din mână.” Stefne Miller, autoarea romanului Collision

„Un rocker plin de pasiune, tatuat, călare pe motocicletă, prins într-o poveste tulburătoare și plină de romantism. Asta găsești în Te voi iubi mereu.” Jennifer Howell, Latebloomeronline.com


Niciun comentariu: