sâmbătă, 20 mai 2017

Descătușarea (Crossfire #5) de Sylvia Day

Iubire. Luptă. Descătușare.
Povestea pasională dintre Gideon și Eva își găsește împlinirea desăvârșită.

Gideon Cross. Să mă îndrăgostesc de el a fost celmai ușor lucru pe care l-am făcut vreodată. S-a întâmplat instantaneu. Complet. Irevocabil. Să mă căsătoresc cu el a fost un vis devenit realitate. Să rămân căsătorită cu el a fost însă cea mai grea luptă pe care am dus-o vreodată. Iubirea transformă oamenii. A noastră este în același timp un refugiu în fața furtunii și cel mai violent uragan. Două suflete rănite împletite într-un singur spirit.

Ne-am descătușat unul în fața celuilalt cele mai tainice și mai urâte secrete. Gideon este oglinda care îmi reflectă toate defectele… și toată frumusețea pe care nu eram capabilă să o văd. El mi-a oferit totul.
Acum trebuie să îi demonstrez că pot fi și eu pentru el o stâncă lângă care să se adăpostească. Împreună, le putem ține piept tuturor celor care fac eforturi atât de feroce să intervină între noi.
Dar poate că cea mai grea bătălie a noastră se află tocmai în jurămintele care ne dau tărie. Să ne dedicăm iubirii a fost doar începutul. Să luptăm pentru ea este
ceva ce fie ne va elibera, fie ne va despărți…

Seria Crossfire a fost publicată până în prezent în 42 de ţări, devenind unul dintre cele mai mari succese comerciale din lume.
Peste 18 milioane de exemplare vândute la nivel mondial.

Niciun comentariu: