marți, 24 martie 2015

Recenzie Iubire dincolo de timp (Iubire dincolo de timp #1) de Tamara Ireland Stone

Anna Greene şi Bennett Cooper sunt doi tineri obişnuiţi, pasionaţi de muzică şi de mişcarea în aer liber. Ei îi place să alerge, lui, să facă alpinism.

Aşadar, nu e deloc de mirare că se îndrăgostesc nebuneşte unul de celălalt. Cu o singură menţiune: Anna trăieşte în Evanston în 1995, iar Bennett în San Francisco, dar în anul 2012.

Bennett deţine însă un talent aproape de neconceput: poate călători în timp şi spaţiu după cum doreşte, iar intrarea lui în viaţa Annei îi deschide acesteia orizonturi nebănuite, lumi pline de oportunităţi şi aventuri.

Multumesc Editurii Leda pentru acest volum si pentru tot sprijinul acordat. Daca v-a atras atentia acest volum si doriti sa-l cititi, il puteti achizitiona de pe site-ul Editurii Leda.

RECENZIE.
Iubire dincolo de timp este un volum emoţionant, romantic şi înduioşător despre dragoste, speranţa şi alegeri dureroase, despre dorinţa de a-ţi schimba destinul, de a te împotrivi sorţii şi timpului.
O poveste memorabilă, încărcată de tandreţe şi amintiri nepreţuite despre doi tineri care nu ar fi trebuit să se întâlnească niciodată, dar a căror iubire străbate timpul şi încalca toate regulile.
Volumul este narat din perspectiva Annei, o adolescentă în vârstă de şaisprezece ani care visează să cutreiere lumea, să-şi depăşească limitele şi să aibă o viaţă plină de aventuri şi imprevizibil.
Inteligentă, prietenoasă şi independentă, Anna este o fată puternică, care lupta pentru ceea ce-şi doreşte, pentru băiatul la care nu poate renunţa şi pentru un viitor alături de acesta.
Cu părul revasit, privirea blândă şi un zâmbet nelipsit în colţul gurii, Bennett îi atrage atenţia Annei de la prima întâlnire. Misterios, fermecător, protector şi atent, Bennett este un personaj complex, un băiat singuratic, împovărat de pierderea suferită şi de secretul copleşitor pe care îl ascunde. Bântuit de greşeala comisă şi de consecinţele acesteia, măcinat de incertitudine şi teamă, Bennett încearcă din răsputeri să îndrepte lucrurile şi să nu modifice viitorul celor pe care îi întâlneşte.
Ghidându-se după reguli pe care şi le-a impus, care îl determină să analizeze cu atenţie fiecare moment şi repercusiunile fiecărei decizii pe care o ia, Bennett se străduieşte să păstreze distanţa de fata optimistă şi vulnerabilă pe care nu o poate uita şi care devine treptat o ancoră în viaţa sa.
Relaţia dintre Anna şi Bennet evoluează pas cu pas, transformându-se de-a lungul capitolelor dintr-o prietenie sinceră într-o poveste de dragoste intensă şi emoţionantă. Încetul cu încetul, cei doi protagonişti se descoperă reciproc, învaţa să aibă încredere unul în celălalt, îşi deschid sufletul şi îşi dezvăluie secretele.
Despărţiţi de timp şi spaţiu, uniţi de dragoste şi devotament, Anna şi Bennett îşi clădesc propria lume, îşi făuresc propriul destin, refuzând să se dea bătuţi, refuzând să renunţe la iubire şi la un viitor împreună.
Intriga ingenioasă, personajele secundare frumos conturate, momentele amuzante şi scenele încărcate de sensibilitate, completează un volum deopotrivă amuzant şi profund, o lectură provocatoare şi uimitoare în care trecutul se împleteşte cu prezentul şi viitorul.

23 de comentarii:

Viziru Georgiana spunea...

Nu mi s-a parut o poveste prea interesanta de la primele randuri, dar cand am citit ca ea e in 1995 si el in 2012, m-a facut curioasa. Imi place povestea.
Apropo, Mada. Am citit pana la pagina 136 din Fantoma din st. Giles si e foarte frumoasa. <3

Madalina spunea...

Foxette, ma bucur mult ca iti place Fantoma din St. Giles ^_^ Eu o ador. Abia astept sa citesc si Dragul meu necunoscut. M-am atasat de Apollo inca din volumele anterioare, asa ca acum sunt foarte curioasa cum va fi volumul lui :)

Ema spunea...

Mada, si mie mi-a placut f mult cartea. E faina recenzia ta, cuprinde ce e mai important din carte :). Sper sa citesc curand si partea a doua.
Foxette, sa o citesti, o sa iti placa :)

Madalina spunea...

Emanuela, eu am inceput deja Timpul Indragostitilor :) Sper sa reusesc sa o termin cat mai repede si sa-i postez recenzia astazi sau maine.

Viziru Georgiana spunea...

Am cautat acum toate volumele din serie si cred ca mai au una de tradus. A aparut anul trecut in octombrie. Vreau sa le citesc pe toate, ador cartile de genul acesta.

Madalina spunea...

Dragul meu necunoscut a aparut anul trecut in octombrie (in SUA), iar la noi a fost publicat in februarie. In mai va fi publicat volumul opt din seria Maiden Lane, Dearest Rogue :) Spre bucuria mea personajele principale vor fi Phoebe Batten si Capitanul James Trevillion <3

Ema spunea...

Astept recenzia, Mada, sunt curioasa daca iti place la fel de mult ca primul volum. Eu sincer nu ma interesez de obicei de ce urmeaza in serii, tocmai pentru ca sunt foarte multe, am vazut despre volumul 2 luna trecuta cand ai scris tu. Singurele serii la care m-am interesat de ce urmeaza sunt Divergent si The Maze Runner :)
Foxette, ti-am mai zis ca ma bucura tare mult ca exista persoane de varsta ta care citesc atat de mult? :D

Viziru Georgiana spunea...

@Mada, acum am cautat si ai dreptate ca a aparut acel volum.
@Emanuela, mersi <3
Am cateva serii pe care le vreau neaparat la mine in biblioteca, cum ar fi: Jocurile foamei, Divergent, Instrumente mortale, Dispozitive infernale, Atingerile lui Juliette, Scoala de magie magisterium, The maze runer si Percy Jackson. Pe toate le vreau, sunt serii frumoase. Din ele am doar, primul volum din scoala de magie magisterium, primul vol. din atingerile lui Juliette, dar din pacate nu se va traduce si urmatoarele volume si vol. 1 si 2 din the maze runner. Restul, trebuie adoptate.
Vara asta sper sa le am pe toate.

Ema spunea...

@Foxette, wow, iti doresti cateva. Eu am Jocurile foamei complet, Volumele 1 si 3 din Divergent, Primul din Instrumente mortale si 1 si 2 din The Maze Runner. Vreau sa completez si eu seria Divergent si Maze Runner curand :). Oricum, succes, ai destul de multe de facut rost, mai ales ca Instrumente mortale si Dispozitive infernale sunt o gramada...

Viziru Georgiana spunea...

Da, chiar am o lista uriasa de carti pe care le vreau din tot sufletul. Trebuie sa fiu un pic sponsorizata de parinti si dorinta mi se va indeplinii. =))

Ema spunea...

Eh, le zambesti si tu frumos si le zici ca le ceri bani pt carti, nu pt cluburi, si o sa iti dea :D

Viziru Georgiana spunea...

Mama mereu mi-a dat, iar tata la fel. De fiecare data cand vede ca scot cartile si le reasez de 2 ori pe saptamana, isi da ochii peste cap si face "Iar?"-tata.
Astept sa vina sarbatorile de paste, poate baga reduceri...

Ema spunea...

Nice :)) E bine ca iti incurajeaza hobby-ul. Legat de reduceri, sigur baga, mereu sunt reduceri in perioada asta. Ai rabdare.

Viziru Georgiana spunea...

Exact. Si cand baga, raman fara carti din cauza mea=)) glumesc, o sa aiba multi cumparatori.

Ema spunea...

Aaaa, deci din cauza ta nu exista Secta egoistilor lui Schmitt in nicio librarie online sau offline din Romania. O sa le zic ca exista o cititoare disperata, sa faca mai multe exemplare din fiecare carte, sa ne ramana si noua celorlalti :D

Viziru Georgiana spunea...

Da, asa e scuza-ma. Ce pot spune, am nevoie de carti sa raman in viata. :P

Ema spunea...

Bineee, lasa ca vezi tu. Data viitoare cand mai incerci sa ne tragi pe sfoara te inchidem intr-o biblioteca si nu te mai lasam sa iesi :D

Viziru Georgiana spunea...

O, chiar te rog. Cea mai buna inchisoare din lume. De abia astept. =))

Ema spunea...

Te cred. Nici mie nu mi-ar parea rau sa fiu inchisa intr-o inchisoare ca asta :P

Viziru Georgiana spunea...

Cui nu i-ar placea? Sa fim seriosi. Cred ca ar fi cea mai frumoasa pedeapsa pe care ai putea sa i-o dai unui cititor inrait, nu? :P

Ema spunea...

@Foxette, ah, nu am numarat iar corect si am pus dincolo un comm in plus. Il sterg si iti scriu aici: "Stii ce mi se pare fain? Ca esti stresata, dar nu atat de stresata incat sa te ocupi doar de examen. Eu imi amintesc ca in ultimele luni nu mi-am permis sa citesc altceva, ma simteam vinovata daca faceam asta. :)"
Legat de ce ai zis aici, asa e, uneori ma gandesc ca o biblioteca ar fi casa perfecta. Ar fi insa util si un bibliotecar/ o bibliotecare f tare, care sa te ajute sa alegi exact ce e mai fain de citit, sa nu piezi timpul cu ce nu merita :)

Viziru Georgiana spunea...

Legat, de examen, asa e. Nu imi permit sa citesc prea mult, plus ca imi mai ajut si parintii. Dar in timpul meu liber, si ala minuscul, incerc sa citesc cateva pagini pe zi. Si legat de biblioteca, citisem undeva ca "O casa fara o biblioteca, e un corp fara suflet." sau ceva asemanator. :D

Ema spunea...

Ce frumos spus... Chiar ca asa e. Stiu ca mereu esti ocupata acasa, e bine ca gasesti zilnic timp pentru citit. Te-am tachinat eu putin cu examenul, dar stiu ca o sa fie bine. ;)