vineri, 10 ianuarie 2014

Recenzie Perfection (Neighbor from Hell #2) de R.L. Mathewson

Perfection este al doilea volum din seria Neighbor from Hell de R.L. Mathewson.

Zoe este obisnuita sa aiba grija de ea insasi si a acceptat demult ca daca ceva rau e sa se intample, sigur i se va intampla ei. Asa ca atunci cand isi pierde jobul pentru ceva ce i-ar face fericiti pe majoritatea sefilor, iar viata ei intra pe o panta descendenta, nu se mai asteapta ca lucrurile sa mearga mai bine. In tot cazul nu se asteapta sa primeasca ajutor de la vecinul ei galagios, dar cum nu mai are nimic de pierdut ii ofera increderea ei si spera ca totul sa fie bine. Nu se asteapta nici la oportunitatea intalnita o data in viata, pe care el i-o ofera printr-un aranjament benefic pentru amandoi, care nu ar trebui sa le faca rau niciunuia, dar ar fi trebuit sa stie mai bine deoarcere ea nicioadata nu a avut prea mult noroc.

La fel ca marea majoritate a membrilor familiei Bradford, Trevor are un punct sensibil pentru mancare si cam atat. Duce o viata destul de obisnuita si prefera lucrurile simple, inclusiv in relatiile lui. Isi doreste o femeie perfecta si stie exact cum va fi aceasta. Asa ca atunci cand descopera, spre groaza lui, ca se gandeste la vecina lui cea neingrijita, decide ca cea mai buna modalitate de a si-o scoate din minte este sa aiba o relatie cu ea. O va tine langa el, dar doar pana cand va gasi femeia perfecta.

Ceal de-al doilea volum din seria Neighbor from Hell, Perfection, este preferatul meu. Am adorat-o pe Zoe, care in ciuda faptului ca viata ei este departe de perfectiune, lupta in continuare pentru ceea ce-si doreste, chiar si atunci cand se confrunta cu rautatile celor din jur. Asa ca atunci cand isi pierde jobul, locul ei de parcare este blocat de vecinul ei enervant si galagios, detergentul ii dispare, iar pizza cumparata din ultimii ei bani ii este furata de acelasi vecin insuportabil, Zoe decide sa puna piciorul in prag si sa recupereze ceea ce-i apartine.
La inceput nu l-am putut suporta pe Trevor, care mi s-a parut arogant, lipsit de consideratie, egoist si superficial, dar treptat, pe masura ce comportamentul lui fata de Zoe s-a schimbat, am inceput sa-l plac. Cel mai mult m-a deranjat ca Trevor considera ca Zoe nu este suficient de buna pentru el, doar pentru ca aceasta avea cateva kilograme in plus si nu era precum femeile cu care el obisnuia sa se intalneasca. Zoe, in schimb, este un personaj minunat, amuzant, sincer si direct, de care te atasezi din primele pagini.
Mi-a placut modul in care relatia celor doi se tranforma din prietenie in iubire, momentele pe care le petrec impreuna inainte de culcare, cand Zoe ii citea prin perete lui Trevor din Twilight, promitandu-i dupa fiecare capitol ca urmatorul va fi mai pasional si incercarile amuzante ale lui Zoe de a-l ascunde pe Toby, catelul ei, de Trevor.
Neighbor from Hell este o serie incantatoare si amuzanta, care devine tot mai frumoasa cu fiecare volum si fiecare poveste de dragoste.