joi, 24 mai 2012

Aripi de Aprilynne Pike

Aripi, primul volum din seria omonima de Aprilynne Pike, a fost publicat in 30 martie de editura Litera.

"Laurel privea fascinată chestiile acelea deschise. Erau înspăimântător de frumoase, o frumusete imposibil de exprimat în cuvinte. Se întoarse din nou spre oglindă si privi de-o parte si de alta a capului. Păreau ca niste aripi."

Laurel crede că este o liceană ca oricare alta, dar are câteva particularităti pe care nu si le poate explica. Nu suportă soarele, nu-i este frig niciodată si preferă să-si petreacă timpul în aer liber. Până când se întâmplă ceva cu adevărat straniu: o floare cu petale ca niste aripi îi înfloreste pe spate.
Laurel nu este o fiintă omenească, nimic din viata ei nu este ceea ce pare, iar extraordinara ei metamorfoză este inevitabilă. Tulburată de afecţiunea pe care o simte pentru David, colegul săritor şi amabil, şi Tamani, paznicul ei vigilent şi pasional din lumea zânelor, Laurel se vede pusă în fata unei noi încercări: pentru a-şi păstra identitatea, casa şi familia şi pentru a proteja tărâmul zânelor, Avalon, trebuie să înfrunte un inamic puternic.

Tot ceea ce stiati despre zâne se va schimba pentru totdeauna după ce cititi această nouă serie plină de suspans si de magie. Continuarea în cartea a doua, Iluzii.

Bestseller international.
Roman publicat în 30 de tări.

6 comentarii:

Crina|| booktwist_ spunea...

Dupa coperta pare destul de copilareasca si nu cred ca s-ar mai potrivi s-o citesc, dar descrierea e draguta.

Cristina Criss spunea...

E interesanta cartea pentru ca ne mai scoate din tiparul cu vampiri, varcolaci etc. Insa coperta nu mi se pare potrivita pentru carte, desi este destul de reprezentativa, mi se pare copilareasca.

Jacqline spunea...

La inceput nu m-a atras din cauza copertii, care mi se pare mai potrivita unei carti pentru copii, insa descrierea mi s-a parut chiar interesanta si mi-ar placea sa o citesc :)

Unknown spunea...

Am stricat un pic din interesul cititorilor cu aceasta coperta

Anonim spunea...

eu am citito si este interesanta merita citita

Lucian spunea...

O altă carte fantasy pentru adolescenţi? Şi presupun că vor exista cel puţin două continuări pentru a o transforma în trilogie, nu? Şi uite cum se mândreşte cu opinia lui Stephenie Meyer pe copertă...