marți, 29 noiembrie 2011

Paranormal (Paranormal #1) de Kiersten White


Vampiri.
Vad lucruri pe care tu nu le vezi.
Varcolaci.
Descopar lucrurile care te bantuie pe tine.
Silfi.
Sunt protectorul tau.
Metamorfi.
Dar nici chiar eu nu te mai pot proteja acum.
O lume de paranormali.

Paradoxal, desi lucreaza pentru Agentia Internationala de Securitate pentru Paranormali, Evie s-a considerat intotdeauna o fiinta normala. Desigur,cea mai buna prietena a ei este o sirena, fostul ei iubit este un silf, iar ea se indragosteste de un metamorf.
Numai ca fiintele paranormale incep sa moara, iar visele lui Evie sunt bantuite de voci obsedante si profetii misterioase. Curand, ea isi da seama ca ar putea sa existe o legatura intre abilitatile ei si valul brusc de crime.
Cam mult pentru o fiinta normala.


21 de comentarii:

Andreea spunea...

Vaii:X Asteptam de ceva vreme si cartea aceasta

Darkflayer spunea...

imi place coperta.

ioana alexandra spunea...

ma bucur ca apare si la noi inca o carte cu vampiri, varcolaci &co.

Alexandra spunea...

Daaa :X Si eu vreau de ceva timp cartea <3

Madalina spunea...

Si eu abia astept Paranormal :).Aceasta serie e una dintre seriile care mi-am dorit cel mai mult sa fie publicate si la noi :)Ador coperta.E atat de frumoasa.

Zipy spunea...

Am auzit numai lucruri frumoase despre ea. Sooo,trebuie sa mi-o cumpar!!

Oanaaa. spunea...

FOarte draguta:x am citit-o de curand
Evie e o "persoana" amuzanta si dulce:x

JustLaugh spunea...

am citit cartea e simpatica..:)..abia astept sa citesc si al 2 vol:D

Ade spunea...

Cred ca e faina cartea...nu am citit-o

Ade spunea...

Ce coperta frumoasa!

Zipy spunea...

Am citit-o!! Si mi-a placut!!

Unknown spunea...

Am citi si eu Paranormal si sigura ca mi-a placut foar mult.

Unknown spunea...

Cred ca am facut alegerea corecta publicand caartea cu aceasta coperta

Unknown spunea...

Dar daca nu ma insel mai este o coperta frumoasa cu o fata blonda si o rochita galbena sau alba...tin minte ca fata parea putin speriata pe coperta; nu mai stiu sa spun sigur in ce tara este aceea coperta, dar stiu ca mi-a placut

Unknown spunea...

Si cea de la noi imi place pntru ca rochia aceasta e descrisa in carte; e rochita cu care ea merge la bal

Unknown spunea...

Recomand tuturor cartea. E foarte frumoasa

Anonim spunea...

The reading of all good books is like a conversation with the finest men of
[url=http://ugg-boots-store-sale.blogspot.com/]ugg boots store[/url] ugg-boots-store-sale.blogspot.com
[url=http://classic-tall-ugg-boots-5815.blogspot.com/]ugg boots 5815[/url] classic-tall-ugg-boots-5815.blogspot.com
[url=http://black-boots-ugg.blogspot.com/]black ugg boots[/url] black-boots-ugg.blogspot.com
Wasting time is robbing oneself.
chestnut ugg boots chestnut-boots-ugg.blogspot.com
spyder ski jackets www.spyderjackets.info

Anonim spunea...

Learning without thought is useless; thought without learning is dangerous.
[url=http://www.ugg-bootssale.info/]ugg boots sale[/url] www.ugg-bootssale.info
[url=http://www.bootsuggoutlet.info/]ugg boots outlet|[/url] www.bootsuggoutlet.info
[url=http://ugg-boots-outlet-online.blogspot.com/]ugg boots online[/url] ugg-boots-outlet-online.blogspot.com
The reading of all good books is like a conversation with the finest men of past centuries.
Burberry cheap www.burberrycheap.info
ugg outlet ugg-outlet-online.weebly.com

Anonim spunea...

Hello. And Bye. Thank you very much.

Anonim spunea...

Hello. And Bye. Thank you very much.

Anonim spunea...

I don't even know the way I ended up right here, however I thought this submit used to be great. I do not realize who you are however certainly you're going to a famous blogger if you aren't already. Cheers!

Check out my web blog ... ways to Lose weight fast