vineri, 11 noiembrie 2011

Jocul Minciunii de Sara Shepard

Cum ar fi dacă ai avea o soră geamănă pierdută cu mult timp în urmă?

Cum ar fi dacă ar dispărea exact în ziua în care trebuia să vă întâlniţi?

Cât de departe ai merge ca să afli ce s-a întâmplat?

Când eşti mort, cel mai rău e că nu mai ai parte de micile plăceri ale vieţii: săruturi, secrete, bârfe.Dar eu sunt pe cale să fac ceva ce n-a mai făcut nimeni: să-mi repet viaţa, cu ajutorul Emmei, sora mea geamănă de mult pierdută, pe care nici măcar n-am apucat s-o cunosc.

Am dispărut chiar în ziua când trebuia să ne întâlnim, iar acum Emma încearcă disperată să afle ce s-a întâmplat cu mine. Ca să dezlege puzzle-ul, singura soluţie e să devină eu. Dar cum să râdă la glumele găştii mele de prietene? Cum să-l convingă pe iubitul meu că ea e fata de care s-a îndrăgostit? Cum să facă pe fiica fericită atunci când îi îmbrăţişează de noapte bună pe părinţii mei?

Şi cum să păstreze în continuare secretul atunci când îşi dă seama că ucigaşul îi urmăreşte fiecare mişcare?

Să înceapă jocul minciunii.

Adevăr sau minciună?

Pentru cele mai proaspete bârfe, noutăţi şi secrete,vizitaţi site-ul www.lyinggame.com

8 comentarii:

Darkflayer spunea...

Am privit serialul.dar as vrea sa citesc si cartile

Andreea Pop spunea...

Serialul a fost chiar interesant, iar Micutele Mincinoase este pe lista must-have a oricarui cititor. Deci cred ca o sa ma surprinda cu ambianta plina de mister si incurcaturi. Abia astept sa o citesc!

Oanaaa. spunea...

Super :x am citi-o si eu si chiar mi-a placut.
Abia astept continuarea

Ade spunea...

Merita citita!!

JustLaugh spunea...

inca nu am apucat sa o citesc:(...ma bucur ca au pastrat coperta asta:D

Ade spunea...

Mai e putin si apare vol 2:X

Unknown spunea...

Este superba aceasta serie si merita fiecare banut!!!

Unknown spunea...

Copertile sunt foarte frumoase