duminică, 28 iunie 2015

Câștigatoarele concursului Four și Roboții din familia mea

Câștigătoarele concursului Four și Roboții din familia mea organizat cu sprijinul Editurii Leda, au fost alese prin tragere la sorți cu ajutorul site-ului random.org.

Câștigătoarele sunt:
Byby a câștigat Four: O antologie Divergent
Gavriloi Adina a câștigat Roboții din familia mea

Felicitări și lectură placută :)

Câștigătoarele sunt rugate să confirme printr-un comentariu la această postare că au aflat că sunt câștigătoare și să-mi trimită un mail la adresa madalinacionca@yahoo.com cu datele personale (nume, prenume, adresa și numărul de telefon).

Dacă în termen de 7 zile, una dintre câștigătoare nu-și revendică premiul, următoarea persoană din listă va fi desemnată câștigătoare.

Mulțumesc Grupului Editorial Corint pentru șansa de a organiza acest concurs, pentru volumele oferite și pentru tot sprijinul acordat.

5 comentarii:

Ema spunea...

Felicitari, fetelor! Spor! Sa le cititi cu placere :)

Georgiana spunea...

Felicitări castigatoarelor si lectură plăcută! :)

Romina Gianina spunea...

Felicitari!

ByBy spunea...

Multumeeesc! :D

Gavriloi Adina spunea...

Mulțumesc pentru surpriză, am trimis mail!