sâmbătă, 13 decembrie 2014

Recenzie Obsidian (Lux #1) de Jennifer L. Armentrout

Începuturile sunt întotdeauna dificile.

Când ne-am mutat în Virginia de Vest, chiar înaintea ultimului meu an de liceu, mă resemnasem să am de-a face cu accente ciudate, acces intermitent la internet şi teribil de multă plictiseală, până când am dat cu ochii de vecinul meu sexy, înalt şi cu ochii de un verde straniu. Lucrurile păreau deja să meargă mai bine.

Şi pe urmă a deschis gura.

Daemon este enervant. Arogant. Îmi vine să-l omor. Nu ne înţelegem deloc. Absolut deloc. Dar când un străin mă atacă şi Daemon efectiv face timpul să încremenească doar cu o simplă mişcare a mâinii, ei bine, ceva neaşteptat se întâmplă.

Vecinul meu extraterestru sexy a lăsat o urmă pe mine.

Da, aţi auzit bine. Extraterestru. Se pare că Daemon şi sora lui Dee au o galaxie de inamici care vor să le fure abilităţile, iar atingerea lui Daemon mă face să strălucesc asemenea luminilor din Las Vegas.
Singurul fel în care pot rămâne în viaţă în toată povestea asta este să stau cât mai aproape de Daemon, până când amprenta vrăjii extraterestre dispare de pe mine.

Asta dacă nu-l omor mai întâi.

Multumesc Grupului Editorial Corint pentru acest volum si pentru tot sprijinul acordat. Daca v-a atras atentia acest volum si doriti sa-l cititi, il puteti achizitiona de pe site-ul Editurii Leda.

La trei ani după moartea tatălui ei, Katy se mută împreună cu mama ei, într-un orăşel linistit din Virginia de Vest, unde speră că vor reuşi să depăşească perioada dificilă prin care trec. Dar nimic nu este ceea ce pare in Petersburg, iar curând Katy îşi dă seama că micuţul oraş este pe cât de retras, pe atât de plin de secrete, începând cu misteriosul şi enervantul ei vecin şi culminând cu întâmplările stranii şi înfiorătoare care se petrec.
Obsidian este unul dintre cele mai fermecătoare, captivante şi amuzante volume pe care le-am citit. Pagină de pagină, capitol de capitol, cititorul se îndrăgosteşte de lumea unică şi fascinantă creată de autoare şi de personajele încântătoare, spirituale şi realist portretizate de Jennifer L. Armentrout. Momentele tensionate, încărcate de acţiune, replicile inteligente şi pline de sarcasm şi povestea emoţionantă şi romantică conturează un volum palpitant, uluitor şi magic.
O fată obişnuită, prietenoasă, amuzantă şi inteligentă, o blogerita pasionată de lectură, Katy este un personaj minunat de care m-am ataşat de la primele rânduri. Katy este o fiică iubitoare şi atentă, o prietenă sinceră şi loială, o persoană pe care cei apropiaţi ei se pot baza şi un adevărat sprijin pentru mama ei. Un personaj puternic, independent şi îndrăzneţ, care-şi spune întotdeauna punctul de vedere şi care nu se lăsa niciodată intimidată, Katy îl înfrunta pe Daemon şi nu îi permite să o îndepărteze de Dee, soră geamănă a acestuia, care îi devine, încetul cu încetul, cea mai bună prietenă eroinei.
Pe de alta parte, Daemon este un personaj învăluit în mister, un băiat temperamental, arogant, încăpăţânat şi impulsiv, care încearcă din răsputeri să o ţină pe Katy la distanţă de sora lui, de el şi de secretele pe care familia lui le ascunde. Sarcastic şi rece, Daemon nu pierde nicio ocazie să o ironizeze şi sa o tachineze pe Katy, punând-o adeseori pe aceasta în situaţii incomode. Cu toate acestea, în spatele atitudinii ostile şi a replicilor maliţioase, Daemon este blând şi ocrotitor faţă de sora sa, tandru şi amuzant în momentele în care lasă garda jos şi începe să se apropie de Katy, şarmant şi nostim în interacţiunile cu prietenii săi şi un protector înverşunat şi neîndurător când Katy se află în pericol.
Personajele secundare complexe şi adorabile, cu personalităţi puternice şi caractere diferite, adversarii periculoşi şi înspăimântători, atenţia pe care autoarea o acordă detaliilor si descrierilor scenelor de luptă, răsturnările de situaţie şi aventurile prin care trec protagoniştii, transformă Obsidian într-o lectura intensă şi provocatoare, într-un volum irezistibil şi de neuitat.