duminică, 5 ianuarie 2014

Recenzie Lady Luck (Colorado Mountain #3) de Kristen Ashley

Lady Luck este al treilea volum din seria Colorado Mountain scrisa de apreciata autoare Kristen Ashley.

Inca de la nastere, Lexie Berry a avut doar ghinion. A ramas orfana la o varsta frageda, a avut o copilarie dura, iar iubitul ei a fost ucis. Acum, frumoasa si stilata Lexie este decisa sa-si schimbe norocul si viata. Dar intai trebuie sa-si respecte promisiunea: sa-l ia pe Ty Walker de la inchisoare. O singura privire aruncata superbului fost detinut, iar Lexie stie ca a dat de bucluc.

Ty a fost inchis pentru cinci ani pentru o crima pe care nu a comis-o. Acum vrea sa se razbune pe cei care i-au inscenat crima. Dar cand jucatorul de poker o vede pe frumoasa Lexie, dintr-o data are alte dorinte in minte.

Dandu-si seama ca Ty este nevinovat, Lexie incearca sa-i opreasca planul de razbunare si sa-l ajute sa devina un om mai bun. Dar in timp ce Ty se lupta cu proprii demoni, politisti corupti si criminali planuiesc sa-l distruga. Pot el si Lexie sa gaseasca o cale de a scapa de trecut?

Daca v-a atras atentia acest volum si doriti sa-l cititi, il puteti achizitiona de pe site-ul librariei online Books Express. Pe site-ul librariei online Books Express puteti gasi carti din toate genurile literare, atat in limba engleza, cat si in limba romana.

RECENZIE.
Lady Luck este unul dintre volumele care m-au facut sa plang, sa rad si sa ma indragostesc de personajele principale. Captivant, tragic si romantic, Lady Luck va ramane mereu in topul cartilor mele preferate scrise de Kristen Ashley.
Ty si Lexie au facut totul in ordine inversa. La mai putin de 48 de ore dupa ce s-au cunoscut, s-au casatorit intr-o capela din Las Vegas. O casatorie pentru aparente sau cel putin acesta era planul initial. Planul care ar treubui sa-i aduca lui Ty razbunare si sa-i ofere un alibi si timp pentru a-i face sa plateasca pe cei care i-au distrus viata.
Ty este un personaj incredibil, puternic, seducator si protector, bantuit de timpul petrecut in inchisoare si de dorinta de razbunare, un personaj de care te atasezi treptat si pe care ajungi sa il adori.
Lexie este puternica, blanda, amuzanta si una dintre cele mai frumoase eroine create de Kristen Ashley. Amandoi distrusi in trecut, invata sa aiba din nou incredere, sa spere si sa iubeasca.
Nu cred ca acest volum ar fi putut fi mai incantator sau mai incarcat de emotii. Devotamentul, tandretea si pasiunea dintre cele doua personaje au fost coplesitoare. Am avut inima franta cand Ty si Lexie au fost despartiti si am fost ingrozita in timpul confruntarilor cu personajele care doreau sa le faca rau. Lady Luck este unul dintre volumele pe care le recomand cu drag tuturor celor care isi doresc o poveste de dragoste romantica si captivanta.

10 comentarii:

meduza spunea...

Mi-a luat ochii gif-ul cu Stiles. Ai citit cartea paperback sau în foarmat e-book? :) Pare așa drăguță și exact genul care îmi place mie :o3 M-am săturat de adolescenți vampiri/vârcolaci și vărjitoare rele care abia își descoperă puterile. Plus că îmi place și coperta cărții. -deși e un pic cam roz, e drăguță- :3

Andd D. spunea...

Razbunare? Inchisoare? Politisti corupti? Pare genul meu de carte :)) Acum sincer, chiar pare captivanta cartea aceasta, mi-a atras atentia inca de la prima fraza din descriere. Sa fiu sincera nu prea m-a atras coperta ei. Probabil ca daca as vedea-o pe un rafp al librariei as trece de ea fara a-i acorda macar un minut.

Madalina spunea...

Am citit-o in format ebook :). Toata seria e foarte frumoasa, dar Lady Luck e volumul meu preferat.
Stiles e adorabil ^_^

Sandy spunea...

Furelise, nu esti singura care s-a saturat de cartile cu adolescenti vampiri/varcolaci :))
Imi plac catile cu crime, pare genul de carte care mi-ar face placere sa o citesc.

Anonim spunea...

in primul rand imi place coperta, in al doilea rand imi place romanul si in al treilea rand observ ca tie iti plac toate romanele acestei autoare, sa speram ca va romanele ii vor fi traduse si la noi in tara! felicitari ca nu realizezi recenzii in engleza, de obicei, cei care citesc carti in engleza fac recenziile in engleza lucru care ma deranjeaza, trebuie realizate si in engleza si in romana sau daca nu in romana e suficient, asa inteleg si eu 100% despre ce este vorba, nu ca nu as intelege engleza, dar sunt cuvinte pe care nu le cunosc iar atunci recenzia incepe sa devina obositoare eu incerc sa gasesc cuvintele si de obicei ma las pagubasa si nu o mai citesc.

YuLiAnDrEeA spunea...

Foarte draguta recenzia!Cartea,da,pare ceva mai diferit fata de obisnuitele carti cu adolescenti,o gura de aer proaspat :)

Mirela spunea...

wow din recenzia care am citit-o pare sa merite cartea, in mod sigur o sa-i dau o sansa

Jacqline spunea...

Acest volum este genul de basm modern, in care printul (Ty) si printesa (Lexie) nu se mai casatoresc la palat, ci in Las Vegas. Ei nu mai sunt vanati de zmei si vrajitoare, ci de politisti corupti si criminali.
E interesant sa vezi cum autorii transpun in zilele noastre povestile de dragoste de odinioara.

Jacqline spunea...

@Paun Catalina Cezarina Si eu citesc cartii in engleza, pentru ca sunt multe ale caror descrieri ma atrag si sunt constienta ca nu am alta optiune, daca nu vreau sa astept o eternitate pana ca ele sa apara si la noi. De multe ori sunt cuvinte pe care nu le inteleg, dar e f simplu sa am un dictionar langa mine si sa caut explicatia. In felul acesta, citesc si cartea si imi imbogatesc si vocabularul.

Praf de stele spunea...

Frumoasa povestea personajelor!! Imi place ca e multa intriga si ca ele au mult de luptat ca sa fie impreuna! :D