miercuri, 7 martie 2012

Luna Plina de Kelley Armstrong

Luna Plina este primul volum din seria Femei din Cealalta Lume de Kelley Armstrong.

O cheama Elena. Este frumoasa, inteligenta si amuzanta. Si cel mai important este varcolac. Singura femeie varcolac din lume. Tradata de iubitul ei, un varcolac, Clay, care o musca si o transforma in ceea ce este acum, obligand-o la o viata plina de transformari secrete, Elena paraseste Haita adoptiva incercand sa se acomodeze vietii umane. Latura animalica pe care incearca din rasputeri sa o anuleze este imediat reactivata atunci cand varcolacul Alfa, seful Haitei, o chema sa salveze Haita, amenintata de criminali odiosi transformati in varcolaci si care incalca teritoriul acesteia ucigand oameni nevinovati. Lupta pentru siguranta si dreptate se trasforma in curand o lupta pentru sine si cu sine pentru o viata linistita.

Care va fi deznodamantul, ce se va alege de Haita si cum va opta Elena sa traiasca aflati citind romanul scris de Kelley Armstrong.

17 comentarii:

Zipy spunea...

Ooo, ce dragut!!
Abia astept s-o citesc si eu:>

Darkflayer spunea...

multumim pentru recenzie.ma gandeam de ce tu nu ai postat pana acum recenzii.am auzit de carte si mi se pare interesanta.imi plac cartile cu varcolaci

ioana alexandra spunea...

cartea asta mi-a placut foarte mult. pacat ca au aparut doar doua volume din serie

Geanina spunea...

Am citit cred acum aproape 2 ani acesta carte, inceputul e ,,brutal''. Cred ca cel mai mult m'a marcat cum povestea Elena momentul in care Clay a transformat'o. Ea crede ca era un caine si el o musca. O carte geniala, ma bucur ca Leda a preiat initiativa si va publica continuarea.

Madalina spunea...

@Darkflayer:pe blog sunt mai multe recenzii,doar ca eu nu fac postari separate pentru recenzii.O sa postez zilele acestea toate link-urile recenziilor :).Eu ador cartile cu varcolaci :)

@Geanina:si pe mine m-a intristat modul in care a ales Clay sa o transforme pe Elena.Cred ca se temea ca o va pierde sau ca Jeremy o va indeparta de el si a ales cel mai nepotrivit mod.Pentru Elena cred ca fost groaznic si inspaimanatator,dupa ce a fost muscata,sa treaca prin durerile transformarii si totodata sa-si piarda si increderea in barbatul pe care il iubea.
Ma bucur ca au reusit sa treaca peste acest moment si s-au impacat.Clay e adorabil,amuzant si atat de protector cu Elena.Mi-a placut foarte mult momentul intoarcerii ei,cand el o astepta la poarta si ea l-a intrebat daca in sfarsit Jeremy l-a legat la poarta,iar el i-a raspuns ca si lui i-a fost dor de ea :D Sau cand el i-a spus ca el e nebunului locului :D

Oanaaa. spunea...

Auf.. vreau si eu sa le citesc.
Sper sa reuseasca Leda sa remedieze problemele seriei

JustLaugh spunea...

singura femeie varcolac din lume..suna interesanta:D..trebuie sa citesc cartea!:))

Ade spunea...

Ma bucrur ca protagonista e varcolac

Jacqline spunea...

O sa o citesc si eu, cat de curand...
Se afla pe lista mea de mult timp, dar intre timp au aparut alte carti
care mi-au atras atentia :)

Unknown spunea...

Curand, curand o citesc si eu.

Ade spunea...

O sa apara si la LEda seria?

Unknown spunea...

Au aparut deja daca nu ma insel la Corin sau ceva de genu'

Unknown spunea...

Cred ca la Tritonic...scuze de confuzie

Unknown spunea...

Cas a fi sigura cauta pe net ca sigur gasesti.

Madalina spunea...

Luna Plina si A doua Luna Plina au fost publicate de editura Tritonic in urma cu vreo 3 ani.
Anul trecut, Leda a preluat drepturile de publicare, iar anul acesta, in curand, va fi publicat volumul 3 din seria Femei din Cealalta Lume.
Pentru mine preluarea seriei de catre Leda a fost cea mai frumoasa surpriza a verii trecute (nu pot sa spun a anului trecut pt ca Leda ne-a facut in 2011 o multime de surprize minunate).
Ador aceasta serie (la fel de mult ca si Fortele Raului Absolut, cealalta serie a lui Kelley Armstrong publicata de Leda)si sunt profund recunoscatoare editurii Leda ca o publica si ne ofera sansa sa citim o serie atat de apreciata si iubita in intreaga lume :).

Unknown spunea...

Mersi de informatie. Eram destul de confuza in legatura cu aceasta serie.
Ma bucur ca acum ei au preluat aceasta serie.

Unknown spunea...

Si eu ador Fortele Raului aBsolut si sperams a mai fie ceva volume :((