vineri, 21 ianuarie 2011

Mai las-o moale cu fantomele de Megan Crewe

Am prieteni.Doar ca tu n-ai crede ca exista.

Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fata de saisprezece ani, sunt cateva fantome: a surorii ei si a catorva fosti colegi de scoala. Fantomele nu sunt deloc complicate si poti avea incredere in ele. Mai mult decat atat, ele pot afla secretele compromitatoare ale celor din jur iar lui Cass ii place sa stie totul despre colegii ei ingamfati.

Insa cand Tim, vicepresedintele consiliului de elevi, descopera secretul lui Cass,cela ca poate sa comunice cu fantomele, situatia tinde sa se schimbe. El ii cere sprijinul ca sa intre in legatura cu mama lui, moarta de curand, iar ea, dupa indelungi ezitari, sfarseste prin a fi de acord. Pe masura ce-l cunoaste mai bine pe Tim, Cass are surpriza sa constate ca acesta nu este un baiat atat de rau precum crezuse ea pana atunci si ca, intr-adevar, avea mare nevoie de ajutorul ei.

Sa fie aceasta cea mai buna ocazie sa se imprieteneasca din nou cu cei vii?

10 comentarii:

Geanina spunea...

Cat de frumoasa e coperta , ma bucur mult ca au pastrat-o.
e foarte interesanta descrierea, abia astept sa mi-o cumpar :)

Criss spunea...

deci coperta este dementiala :X:X:X si foarte sugestiva :-? de mult asteptam sa apara si mi-am precomandat-o de la leda, dar pana apare ...x_X

Madalina spunea...

nu mai e atat de mult pana apare(31 ianuarie),aproximativ o saptamana :)
daca ai ales ca livrarea sa-ti fie facuta prin curier,cred ca in 2-3 dupa ce apare o primesti :)

Addicted to kryptonite spunea...

auch. poate strang si eu bani sa mi-o iau.
da' sunt atatea carti frumoase :-"

Andreea spunea...

Am cartea si nu prea m-a impresionat deloc :(

Ade spunea...

E o carte superba!

JustLaugh spunea...

eu am citit cartea si nu mi-a placut :(

Zipy spunea...

O carte foarte draguta, dinn care poti invata ceva:)

Oanaaa. spunea...

Mai, nici mie nu mi-a placut mai deloc cartea..

Anonim spunea...

That is a good book which is opened with expectation and closed with profit.
[url=http://www.skispyderjackets.info/]spyder jackets[/url] www.skispyderjackets.info
[url=http://ugg-boots-cheapuk.blogspot.com/]ugg boots uk[/url] ugg-boots-cheapuk.blogspot.com
[url=http://ugg-boots-saleon.blogspot.com/]ugg boots sale[/url] ugg-boots-saleon.blogspot.com
What is learned in the cradle is carried to the grave.
ugg boots sale uggboots-saleon.weebly.com
spyder jackets www.spyderjackets.info