duminică, 31 martie 2013

Castigatoarele concursului de fidelitate

Castigatoarele concursului de fidelitate sunt:

Ioana Alexandra cu 70 de comentarii a castigat Flashforward
Roxana Pachitariu cu 60 de comentarii a castigat Dezvaluiri de Sucub
Cristina Criss cu 54 de comentarii a castigat Mostenirea Familiei Van Alen
Romina Gianina cu 52 de comentarii a castigat Evernight: Visatoarea
Denisa Oprea cu 50 de comentarii a castigat Darul
Andreea Ilie cu 48 de comentarii
Deea S cu 45 de comentarii
Andreea Cohen cu 38 de comentarii a castigat Potirul de sub stanca
Cioburi de vise cu 26 de comentarii a castigat Omul de Smoala
Andreea Chirita cu 18 comentarii a castigat Chloe King: Aleasa

Deoarece Andreea Ilie si Deea S au ales volume castigate de participante la concurs care au postat un numar mai mare de comentarii, le rog sa aleaga un alt volum din cele ramase in concurs: Sarutul Mortii, Chloe King: Aleasa (au fost doua volume in concurs, unul mai este disponibil), Tunele: Spirala (doua volume in concurs, ambele disponibile) sau Furiosii de David Moody.
Felicitari castigatoarelor si lectura placuta :) .

Castigatoarele sunt rugate sa trimita un mail la adresa madalinacionca@yahoo.com cu datele personale (nume, prenume, adresa si numarul de telefon).

20 de comentarii:

Unknown spunea...

am trimis...sper ca l-ai primit

Andreea Cohen spunea...

Ieeei ! Multumesc frumos ! Frumos concursul , la fel ca si blogul !

deea s spunea...

uuuhhhhh!!!mersiii!!!a fost super tare concursul cu niste carti superbe de castigat:D super tare si blogul,plin de noutati!!:D

Sandy spunea...

Felicitari castigatoarelor si lectura placuta! >:D<

Unknown spunea...

Mulțumesc enorm ! :o
Yeeee !

ioana alexandra spunea...

multumesc mult !!!:*
trimit imediat datele mele
felicitari tuturor castigatorilor si lectura placuta!:)

Unknown spunea...

Felicitari tuturor castigatoarelor...lectura placuta :)

Unknown spunea...

Multumesc!!!!!
Imi doream sa citesc 'Dezvaluiri de Sucub' atat de mult si sa aflu deznodamantul povestii, incat nu pot sa cred ca l-am castigat :***
Am trimis datele si felicitari tuturor castigatoarelor (si lectura placuta) :***

Unknown spunea...

multumesc mult!!! :*

Unknown spunea...

oooooooooooooooo Multumesccccccccccccccc!!!

Unknown spunea...

Mi-a ajuns coletul merci :*

Andreea Cohen spunea...

Am primit cartea :) . Multumesc frumos !

deea s spunea...

am primit azi cartea:x multumesc frumos:x

Unknown spunea...

Am primit coletul !
Îți mulțumesc pentru tot, pentru șansă, organizare și seriozitatea de care ai dat dovadă !

Unknown spunea...

am primit azi cartea
multumesc:)

Unknown spunea...

am primit astazi cartea. merci mult!:)

ioana alexandra spunea...

mi-a ajuns cartea
multumesc!!*

Cristina Criss spunea...

Mi-a ajuns cartea. Multumesc! :)

Andreea Ilie spunea...

A ajuns cartea.Multumesc!!

Unknown spunea...

Mii si mii de scuze- stiu ca ar fi trebuit sa postez comm-ul cu secole in urma, doar ca s-a blocat gmailul, dupa aceea calculatorul si a mai existat si facultatea- oricum, am primit cartea si am reusit sa aflu sfarsitul povestii cu sucubul meu preferat, Georgina/Thetis/Letha :) si pentru asta iti multumesc din suflet :)