vineri, 24 februarie 2012

Orasul de Sticla (Instrumente Mortale #3) de Cassandra Clare


Ameninţaţi de haosul unui război, vânătorii de umbre trebuie să se hotărască dacă vor lupta alături de vampiri, vârcolaci şi celelalte creaturi din Lumea de Jos, sau împotriva lor? Între timp, Jace şi Clary au şi ei de luat o decizie dificilă: să dea sau nu curs iubirii care-i leagă, deşi ştiu prea bine că este o iubire interzisă?

Pentru a-i salva viaţa mamei sale, Clary trebuie să plece în Oraşul de Sticlă, locul de origine al vânătorilor de umbre, chiar dacă asta înseamnă să încalce Legea şi să rişte moartea. Mai grav este că Jace se opune acestui plan, iar Simon este aruncat în închisoare de către vânătorii de umbre, care îşi au bănuielile lor cu privire la acest vampir imun la lumina soarelui. Din fericire, Clary îşi găseşte un aliat, în persoana misteriosului Sebastian, care nutreşte o stranie atracţie faţă de ea. Valentine îşi adună în acest timp o armată de demoni, dar vor reuşi oare locuitorii din Lumea de Jos şi vânătorii de umbre să uite de vrajba dintre ei şi să-şi unească forţele pentru a o înfrânge?

Va putea Clary să-şi folosească puterile pentru a-i ajuta să se salveze, indiferent de preţul pe care va trebui să-l plătească?

RECENZIE.
In Orasul de Sticla secrete demult ascunse, tradari neasteptate, spioni ascunsi in inima Alicante si infioratorul plan al lui Valentine sunt dezvaluite intr-un roman captivant si fermecator care te cucereste de la prima pagina.
Prinsa intre dorinta de a-si salva mama si iubirea interzisa pentru Jace, cel pe care il crede fratele ei, Clary trebuie sa lupte impotriva lui Valentine, tatal ei si dusmanul vanatorilor de umbre.
Ramasa in urma dupa ce un atac al damnatilor ii silesc pe Jace, familia Lighwood si Simon sa fuga pentru a-si salva viata, Clary isi foloseste abilitatea de a crea rune pentru a deschide un portal spre Idris si incearca sa-l gaseasca pe Ragnor Fell, vrajitorul care a creat potiunea din cauza careia mama ei este in coma.
Intre timp, Simon este interogat si aruncat in inchisoare de noul Inchizitor, care ii cere sa sustina ca familia Lightwood inca face parte din cercul lui Valentine si l-a ajutat pe acesta sa obtina instrumentele mortale.
Furioasa pe Jace care incearca sa o determine sa paraseasca Alicante, Clary accepta ajutorul fermecatorului si misteriosului vanator de umbre, Sebastian si descopera ca Ragnor Fell a fost ucis.
Cu amenintarea unui razboi intre vanatorii de umbre si armata demonilor condusi de Valentine, Clary si Jace incearca sa descopere ce secrete ascundea acesta in casa familiei Wayland, unde se afla cel de-al treilea instrument mortal si adevarul despre experimentele nefiresti cu sange de inger si demon la care i-a supus Valentine pe fiii sai pentru a crea vanatorul de umbre perfect.
Cand planul malefic al lui Valentine este dezvaluit, iar Alicante este atacat, lasandu-i indurerati de pierderile suferite si raniti, vanatorii de umbre trebuie sa se hotarasca daca se vor alia cu repudiatii, varcolacii condusi de Luke, zanele si vampirii din Lumea de Jos in incercarea de a-l opri pe Valentine.

19 comentarii:

Zipy spunea...

In sfarsit!!
Credeam ca nu o sa mai apara!!

Madalina spunea...

Si eu ma bucur tare mult ca in curand vom putea citi Orasul de Sticla.Ador seria Instrumente Mortale,dar iubesc seria Dispozitive Infernale :).

Darkflayer spunea...

am inteles ca aceasta serie este interesanta.

giddusadik spunea...

Ah, in sfarsit a aparut! Chiar ma gandeam cand va aparea. Acum, trebuie neaparat sa ma pun pe citit Orasul Oaselor :)

P.S. Si mie mi-a placut la nebunie Dispozitive Infernale!

Geanina spunea...

o vreau!!
Trebuie sa imi continui seria cu acesta cartea. Nu cred ca mai pot spune nimic despre acesta revelatie, totul e genial.

Oanaaa. spunea...

Oh, God! Mi-am precomandat-o si nu mai vine odata. Deja incep sa ma intreb daca are cineva ceva cu mine :))

JustLaugh spunea...

deci pur si simplu sunt inebunita dupa seria asta:)))...acum!!! vreau sa citesc vol 3:X...le-am terminat foarte repede pe primele 2:D..si urmeaza sa ajunga si mult asteptatul Orasul de Sticla!:D

Ade spunea...

Seria e superba

Ade spunea...

Seria e superba

Jacqline spunea...

Am auzit numai lucruri bune despre aceasta serie si despre autoarea ei :)
Sper sa o citesc si eu, cat de curand :D

Unknown spunea...

Dispozitive Infernale e minunata; sunt curioasa in rpivinta acesteia; eu am cam ramas in urmna cu cumparaturile.

Unknown spunea...

Am vazut coperta de la volumul cinci pe net(si la tine) si pana acum mi se pare cea mai frumoasa.

Unknown spunea...

Adevarul este ca acele raze de lumina care tasnesc din corpul celor de pe coperti sunt super dragute

Jacqline spunea...

Coperta e f draguta :)
Imi place!

Jacqline spunea...

Daca Stephenie Meyer afirma ca i-ar placea sa traiasca in lumea de poveste creata de Cassandra Clare, cu siguranta, merita citita aceasta serie :)

Unknown spunea...

Chiar merita sa fie citita seria.

Unknown spunea...

Daca o sa citesti seria sigur iti va placea; si eu trebuie sa o cumpar pentru ca n-am nicio indoiala ca este super

Unknown spunea...

cu ceva timp in urma aveam, dar acum nu

JustLaugh spunea...

desenele care sclipesc pe bratele tipului de pe coperta sunt rune:D..si ieri am primit cartea:D:>..si acum sunt pe la pag 200:D