joi, 11 august 2011

Revelatia (Fortele Raului Absolut #2) de Kelley Armstrong


Când Chloe Saunders, o adolescentă de cincisprezece ani care vede stafii, evadează din Sanatoriul Lyle pentru copii cu tulburări mintale, ea se obişnuise deja cu ideea că e o necromantă care poate trezi morţii la viaţă şi că toţi ceilalţi copii închişi împreună cu ea au însuşiri supranaturale.

Dar Chloe descoperă că ei toţi reprezintă nişte experimente nereuşite ale unor oameni de ştiinţă, Grupul Edison, care acum au decis că e momentul să pună capăt experienţelor,definitiv. Pentru a putea scăpa de maleficul dr. Davidoff şi de echipa lui, Chloe şi cei trei copii care o însoţesc:vrăjitoarea Tori, vârcolacul Derek şi vrăjitorul Simon, împreună cu stafia lui Liz, o altă rezidentă a sanatoriului, înzestrată cu puteri telechinetice, încearcă să dea de urma singurului adult care i-ar putea ajuta.

Sigur că în momentul în care pleacă, Chloe habar nu are că va avea de-a face cu paznici înarmaţi, zombi, o mătuşă trădătoare, conflicte cu alţi adolescenţi care trăiesc pe stradă şi se apără cu cuţite, şi chiar cu vârcolaci şi semidemoni. Statutul de fugar nu are nici un pic de glamour, şi cei patru se străduiesc să rămână în viaţă, liberi şi cât de cât curaţi, într-o lume foarte periculoasă, în care fiecare obstacol de care se lovesc îi obligă să acţioneze cu prudenţă, ingeniozitate şi inteligenţă, chiar dacă totul este complicat de diabetul lui Simon, transformarea iminentă a lui Derek şi fiţele lui Tori, ca şi de recompensa de jumătate de milion de dolari pusă pe capul lui Chloe de către tatăl ei.

11 comentarii:

Darkflayer spunea...

il am deja.astept volumul 3

~Erin. spunea...

Eu am deja toata trilogia hardcover :) Astept sa apara True Blood cu revista.

Oanna spunea...

Abia astept cel de-al doilea volum!
Seria este absolut superba.

Anonim spunea...

L-am luat pe primul, il voi lua si pe acesta, sper doar ca voi avea timp sa le citesc. Pare o serie frumoasa!

Andreea spunea...

Am citit primul volum pe nerasuflate,abia astept sa vina marti:X

Geanina spunea...

Eu il am in format hardcover, este un volum superb. Este povestita aventura celor patru in mici detalii.
Mi-a placut mult in acesta carte apropierea dintre Chloe si Derek si am avut senzatia ca intre Simon si Tori:)
Acum astept si eu ultimul volum, am citit primele 2 volume anul trecut si a durat ceva sa fac rost de Revelatia , dar acum am ocazia:)

Oanaaa. spunea...

Am citit seria extrem de repede :x mi-a placut tare mult

JustLaugh spunea...

o serie asa de faina..mi-a placut foarte mult pacat ca sunt doar 3 volume:(

Ade spunea...

Eu inca nu am citit seria asta :(

Unknown spunea...

O serie absolut superba

Unknown spunea...

Pacat ca sunt doar trei volume