miercuri, 27 aprilie 2011

Vise de Sucub (Georgina Kincaid #3) de Richelle Mead

Senzualitatea debordanta este marea ei arma.

Georgina Kincaid, sucubul responsabil cu zona Seattle, e bantuita de vise stranii, vise din care dimineata se trezeste secatuita de energie, desi se pune din nou pe picioare cu o multime de aventuri de-o noapte.

Hotarata sa afle ce se petrece, isi uneste fortele cu cele ale ingerilor si demonilor din tainica lume supranaturala a orasului Seattle pentru a afla adevarul.


10 comentarii:

Geanina spunea...

Abia astept as incep seria :) Imi place coperta , cred ca e cea mai frumoasa dintre cele 3.

ioana alexandra spunea...

coperta e f. frumoasa, seria si mai si;) :X

Darkflayer spunea...

frumoasa cartea.imi place coperta.

Madalina spunea...

Eu ador seria Georgina Kincaid.Richelle Mead e una dintre autoarele mele preferate :)Imi place foarte mult coperta.

bloodsister spunea...

Este si una dintre autoarele mele preferate!!De abia astept Vise de sucub!

~Erin. spunea...

E una din seriile mele preferate, abia astept sa apara :X

Zipy spunea...

Mi-a placut tare muult!!Dar plansul nu-i sta in fire Georginei...Abia astept sa citesc urmatoarele volume!!

Ade spunea...

E foarte interesanta cartea

Oanaaa. spunea...

Auuu:(( vreau sa citesc SI seria asta! Doamne, cred ca nu mai apuc pensia in ritmul asta

JustLaugh spunea...

pffff...am citit doar vol.1..trebuie sa recuperez:)