luni, 10 ianuarie 2011

Castigatorii concursului Sange Albastru

Castigatorul concursului Sange Albastru este Theo.Castigatoarele premiului pentru activitatea pe blog sunt Darkflayer si ioana alexandra.Felicitari.
Castigatorii sunt rugati sa trimita un e-mail la adresa madalinacionca@yahoo.com cu datele personale(nume,prenume si adresa exacta la care pot expedia coletul).Darkflayer si ioana alexandra,va rog sa precizati in mail si care volum din seria Jurnalele Vampirilor(Lupta,Furia sau Reuniunea)doriti sa primiti.
Multumesc Editurii Leda pentru aceste carti superbe.

10 comentarii:

ioana alexandra spunea...

am castigat!! nu-mi vine sa cred. multumesc Madalina! ti-am trimis mailul, sa-mi spui daca nu a ajuns sa-l mai trimit odata. coletul trebuie sa-l ridic de la posta, nu? cam in cate zile? scz de atatea intebari dar n-am mai castigat pana acum si nush ce trebuie sa fac..multumesc inca o data

Michikit spunea...

Felicitari, felicitari...Lectura Placuta!!! (^_^)

Deea spunea...

Felicitari!:D Lectura placuta... si sa ne spuneti si noua ce parere aveti despre carti.;)

Madalina spunea...

@ioana alexandra:maine dimineata pun coletul si ar trebui sa ajunga in 3 zile.am primit mail-ul :)felicitari :)

Geanina spunea...

Felicitari.

Addicted to kryptonite spunea...

felicitari, fetele
dintre cele 3 carti, cred ca preferata mea a fost Furia :D
spor la citit >:D<

Darkflayer spunea...

buna.madalina.ai primit e-mailul de confirmare pt concursul pt activitate?

Madalina spunea...

@Darkflayer,da le-am primit,iar coletele sunt in drum spre voi :)sper sa le primiti pana la sfarsitul saptamanii :)lectura placuta.
cand primiti cartile,va rog sa postati pe blog sau pe chat,pt ca tot timpul ma gandesc sa nu le rataceasca posta.

ioana alexandra spunea...

Madalina sa stii ca azi mi-a ajuns cartea,stai linistita, posta n-a ratacit-o :) abia astept sa o citesc! mulumesc

Andreea spunea...

Felicitari>:D<!