joi, 21 martie 2013

Casa Noptii 9: Predestinare de P. C. Cast

Predestinare, volumul noua din seria Casa Noptii de P. C. Cast, va fi publicat de editura Litera.

„– Aşa lucrează Întunericul. Transformă dragostea în ceva rău.
Cuvintele lui mă luară prin surprindere.
– Stark, Întunericul nu poate transforma dragostea în nimic.
Dragostea este singurul lucru care rezistă în Întuneric, dincolo de moarte şi de distrugere. 
Ştii asta sau ştiai asta.“

Este oare predestinat ca dragostea să iasă învingătoare din lupta cu însusi Întunericul?

19 comentarii:

Romina Gianina spunea...

Vreaau cartea asta . dar le vreau si pe restul 7 :X .Nu o am decat pe prima din pacate:(

flori0304 spunea...

aoleu de cand asteptam o stire ca asta, a aparut? sau cand v-a aparea?

Romina Gianina spunea...

Flori din cate stiu eu s-a publicat dar inca nu i-au dat drumul pe piata

ioana alexandra spunea...

nu am seria asta si sincer nici nu ma atrage foarte mult. o prietena are primul volum in editie de chiosc si am de gand sa-l imprumut, dar nu am de gand sa-mi cumpar toata seria pentru ca sunt prea multe volume si consider ca alte serii sunt mai reusite. deci prefer sa-mi dau banii pe altele
coperta este foarte draguta si se potriveste cu celelalte opt

Andreea Cohen spunea...

Interesanta cartea si coperta e frumoasa :)

furelise spunea...

Coperta este cea mai frumoasă din serie :) De abia aştept să o citesc ;;)

denisa oprea spunea...

pacat ca nu am auzit de ea din timp pentru ca e volumul 9...nu prea cred ca o sa am ocazia sa citeac seria

deea s spunea...

ooooooo.....deja asa departe s-a ajuns?eu numai primele 4 vol le am si inca nu m-am apucat de ele:D rusine sa-mi fie:) da app..cate sunt in total?adica din cate volume este seria?

Cristina Criss spunea...

Am citit primele doua volume in editie de chiosc. Povestea este foarte ok, sper ca cei de la Litera sa continuie colaborarea cu Bravo si sa ne ofere si restul volumelor.
Arata interesant coperta la volumul 9.

Cristina Criss spunea...

@deea s, in strainatate sunt aparute pana acum 10 volume din serie, urmand sa fie publicate si volumul 11 prin octombrie 2013 si ultimul volum din serie, 12, in 2014.

Roxana Pachitariu spunea...

Hmmm... recunosc ca am intarziat 'intentionat' cu postarea unui comentariu la prezentarea acestei carti... De ce?
Simplu si totodata, complicat...
Aceasta serie a fost preferata mea dupa 'Amurg' in urma cu 2-3 ani, cel putin primele volume pana cand am inceput sa detest eroina romanului (ei bine- la inceput o detestam, dar cu trecerea timpului pur si simplu nu ma mai interesa ce se intampla in continuare cu ea). Trist, dar adevarat- m-a dezamagit cumplit seria aceasta incat pentru o perioada de timp nu am mai citit NIMIC- dar, absolut, nimic si, daca un pot sa spun cu sinceritate despre mine este acela ca nu sunt snoaba cand intervine subiectul unei lecturi- nu am facut diferente intre ele, mi-au placut anumite carti, dar le-am citit si pe cele al caror subiect nu ma atragea. Chiar si acum, citesc genuri diferite pentru toate varstele.Asta sunt eu...
Dar seria aceasta- nu am cuvinte- era minunata, am afla despre obiceiurile indienilor Cherokee, despre puterea elementelor naturii, puterea prieteniei (legatura lui Zoey cu Stevie Rae, Damien, Shaunee,Erin,Jack, chiar si Aphrodite era geniala, in plus ne dovedea ca uneori o legatura de sange este mai neinsemnata fata de o prietenie adevarata). Totul era genial, totusi de e m-am enervat atat de mult? Din cauza lui Zoey!
Dumnezeule, inteleg ca ea era eroina si trebuia sa fie in centrul atentiei- dar nu putea sa aleaga pe cineva si sa ramana cu acela! Pe oricine- nu conta! Deci: Heath, Erik, Loren Blake(profesor si un vampir adult),Stark si s nu-l uitam pe Kalona...
Dap- inteleg ca existau mai multe imprejurari, legaturi si sentimente contradictorii la mijloc- dar ea, niciodata, nu alegea pe cineva!Si Afrodita era considerata a fi o fata mai 'usoara' ca o pana :)))
In rest, actiunea era bine realizata, cu andrenalina si situatii primejdioase din belsug- nu as avea ce sa le reprosez scriitoarelor din acest punct de vedere, totusi pana la urma am citit toate volumele (primele 3 in romana si restul in engleza) si astept sa aflu finalul seriei la fel ca ceilalti cititori, desi am fost putin furioasa pe aceasta serie. Dar, gata, a trecut :)

Roxana Pachitariu spunea...

@Cristina Criss- nu mai astepta :( se pare ca in contractul privitor la colaborarea editurei Litera cu Bravo erau stipulate doar drepturile de publicare ale primelor 2 volume :( stiu, e iritant, dar se pare ca incercau doar sa promoveze seria prin oferirea celor doua carti la u pret redus, astfel incat sa le achizitionezi pe celelalte de la librarie...
Desi, nu le reprosez modul in care decid sa faca 'reclama' titlurilor lor, totusi m-a deranjat faptul ca nu au mentionat acest lucru de la bun inceput- dar, c'est la vie...

Olivian spunea...

UUUUU...ce misto e!

Andreea Ilie spunea...

Nu am citit inca seria aceasta,dar as incerca sa vad cum e:D

Cristina Criss spunea...

@Roxana, eu i-am intrebat in perioada aceea pe cei de la Litera daca vor continua sa publice urmatoarele carti impreuna cu revista si mi-au raspuns ca deocamdata s-au bazat numai pe primele doua volume, iar restul urmand a fi negociate pentru lunile care urmeaza. Deci, inca mai avem o sansa la continuarea seriei impreuna cu Bravo si nu se vor opri doar la volumul 1 si 2, insa pauza va fi destul de mare.

Roxana Pachitariu spunea...

@Cristina Criss- ma bucur sa aud aceasta informatie pentru ca mi-ar placea sa am toate volumele si sa le recitesc de data aceasta in romana, dar nu vreau sa-mi fac sperante doar ca sa descopar ca de fapt era doar o mare minciuna- sper sa ma insel si sa publice urmatoarele volume cu Bravo- dar, nu stiu ce sa spun deja au mintit o data atunci cand au afirmat ca se va publica o noua serie (si nu cred ca o serie poate fi constituita doar din doua volume).
Oricum, voi cumpara celelalte volume daca vor fi publicate in ciuda faptului ca exista o pauza mai lunga, dar pana atunci...

ionutzk spunea...

am citit primele doua volume si pot sa zic ca este foarte interesanta seria

Anonim spunea...

am citit 8 volume din serie si pot spune ca este foarte interesanta...nu ma astepptam ....primul volum nu ma determinat sa le citesc si pe celelalte dar curiozitarea a facut-o....acum ma pregatesc pentru celelalte 9 volume sper sa fie la fel de interesante ca si celelalte.

rocsanica09 spunea...

Nu e nevoie sa aveti neaparat cartile ca sa le cititi.Eu de exemplu am iphone,mi-am luat aplicatia "book" si acolo le-am citit.Le puteti lua si pe calculator sa le cititi.