vineri, 23 noiembrie 2012

Cartea Pierduta a Vrajitoarelor de Deborah Harkness

Cartea pierduta a vrajitoarelor este primul volum din seria omonima scrisa de Deborah Harkness.

În inima Bibliotecii Bodleiene din Oxford, profesorul universitar Diana Bishop descoperă în cursul cercetărilor ei un manuscris alchimic, Ashmole 782, aflat sub o vrajă. Deși se trage dintr-un neam vechi și celebru de vrăjitoare, Diana a renunțat de mult la moștenirea familiei sale în favoarea cercetării universitare și a unei vieți obișnuite, așa că, după o analiză sumară, returnează manuscrisul. 
Dar descoperirea ei pune în mișcare o întreagă lume fantastică, atrăgând pe urmele sale deopotrivă demoni, vrăjitoare și vampiri. Printre ei se află și Matthew Clairmont, un vampir genetician pasionat de teoriile lui Darwin, pe cât de periculos, pe atât de enigmatic. Relația care se înfiripă între cei doi amenință să spulbere pacea fragilă care domnește de secole în lumea lor. O poveste romantică sofisticată și plină de suspans îi unește în încercarea de a descoperi secretele manuscrisului, între ale cărui pagini se află cheia unui trecut misterios și a unui viitor nesigur.

6 comentarii:

ioana alexandra spunea...

am de gand sa-mi iau cartea asta
pana acum cateva zile nu stiam de ea, dar m-am indragostit de descriere la prima vedere:):)

Cristina spunea...

Intereant. sunt curioasa cum va evolua relatia celor doi; fiind creaturi diferite, probabil ca au si caractere diferite(si cred eu si dificile).
E draguta coperta, mult mai draguta decat cele recent aparute

Madalina's Books spunea...

Si eu am fost atrasa de descriere de cand am citit-o :). O sa mi-o iau cat de curand.

Anonim spunea...

Eu am citit-o si mi-a placut foarte mult! O recomad cu caldura celor pasionati de carti de acest gen, este foarte captivanta! Intrebarea mea este, se stie ceva despre cand va aparea tradus si volumul doi?

roxana spunea...

mult prea captivanta, o ador si de cand am cumparat-o nu ma pot dezlipi de ea insa mai am putine pagini si o termin de citit :( si eu as vrea sa stiu cand o sa apara volumul doi.

Adda BN spunea...

Anul acesta va aparea sigur la editura Litera volumul 2!Abia asteptttttt!:X